Kraš prehrambena industrija, regionalni konditorski lider, predstavio je novi dizajn svojih najpoznatijih čokolada Dorina. Nova flowpack pakiranja bolje čuvaju svježinu i zadržavaju kvalitetu proizvoda, a pročišćeni vizual u čijem je središtu trokut naglašava okus pojedinačne čokolade te podsjeća na neka retro izdanja Kraševih proizvoda. Nova ambalaža u potpunosti je reciklabilna, čime se doprinosi očuvanju okoliša.
- Jedan od naših najprepoznatljivijih brendova, čokolade Dorina, odjenuli smo u novo ruho. Od sada Dorine imaju moderno razigrano pakiranje, a osim estetike dizajna naglasak smo stavili i na kvalitetu ambalaže pa će potrošači imati cjeloviti i još bolji doživljaj uživanja u mnoštvu zanimljivih okusa koje Dorina nudi. U Krašu se trudimo da sve promjene koje se tiču naših proizvoda zaista budu na zadovoljstvo potrošača, stoga vjerujemo da će redizajnirana Dorina oduševiti sve ljubitelje ove čokolade - rekla je Marina Knežević, direktorica marketinga Kraša.
Brend Dorina nastao je 1996. godine, a danas obuhvaća više od dvadeset okusa čokolada koje se pripremaju isključivo od biranih zrna kakaa iz Gane, zemlje najkvalitetnijih uzgajivača i proizvođača kakaovca na svijetu, pri čemu Kraš inzistira na zrnima glavne berbe. Više puta nagrađivane su priznanjima potrošača, što potvrđuje neupitnu prepoznatljivost i provjereno dobru recepturu. Osim što je jedan od najvećih Kraševih brandova, u njoj uživaju i potrošači u više od 20 zemalja diljem svijeta.
Dorine u novom ruhu mogu se pronaći na policama svih većih trgovačkih lanaca te u Kraševim Bonbonnièreama.