Ukratko
StoryEditor

CroAI Meetup: Korištenjem AI-ja imate komadić magije za pridobiti povjerenje kupca

03. Rujan 2022.
foto Croz Pr

Kako prepoznati potrebe sve zahtjevnijeg tržišta te kako prema tome osmisliti i plasirati vlastiti proizvod u okruženju u kojem se implementacija visoke AI tehnologije i dalje smatra rizičnom, sudionici su saznali na jučerašnjem panelu ‘Kako uspješno prodavati AI i ne poginuti?‘ uz moderatoricu Martinu Silov, projektnu menadžericu u CroAI (Hrvatskoj udruzi za umjetnu inteligenciju).

image
foto Croz Pr

Izet Ždralović, suosnivač tvrtke Microblink, koja razvija softverske proizvode i tehnologiju utemeljenu na umjetnoj inteligenciji, na CroAI Meetupu u suradnji s hrvatskom tvrtkom CROZ AI otkrio je kako je mala tvrtka s nekolicinom zaposlenika, implementacijom tehnologije i prilagođavanjem potrebama tržišta, izrasla u budućeg jednoroga.

Integracija machine learninga je ključna, smatra Izet:

Savjet koji bih ja dao, a funkcionirao je i za našu tvrtku, je integrirati machine learning unutar svog rješenja ili proizvoda. Kada idete prema korisniku, vodite se frazom ‘Show and tell‘. Pokažite im vaše mogućnosti u rješavanju problema i približite im kako je to upravo ono što im je potrebno. Na našim je prostorima i dalje prisutna skromnost iako se većina hrvatskih tvrtki uspješno probila i djeluje na globalnom tržištu. Machine learning vam omogućuje wow effect tijekom prve interakcije s korisnikom što rezultira povjerenjem.

Koliko je zahtjevno kreirati proizvod prema potrebi klijenta, što su sve klijenti spremni platiti, a što nisu te kako izgleda jedan uspješan projekt, ispričao je Luka Gauta, business solution konzultant iz CROZ-a.

CROZ AI tvrtka, koji je komplementarni dio CROZ obitelji, je i dalje percipirana i ponaša se kao servisna organizacija koja pruža svoju dodanu vrijednost zaokruženim uslugama iz područja AI u kontekstu klijenta. Nekad je to fraud detection, a nekad operations monitoring, nekad nešto treće. Koristimo dvadesetgodišnje iskustvo u verifikaciji poslovnih potreba te imamo i gotovu platformu koju koristimo kao accelerator asset za verifikaciju da za rješavanje definirane poslovne potrebe ima smisla koristiti AI mogućnosti. Ono što bih savjetovao svima je transparentnost u upravljanju očekivanjima obje strane, ispunjavanje punog potencijala suradnje te poistovjećivanje s krajnjim izazovom klijenta - ali uz kontinuiran sanity check da je isti i dalje aktualan.

Kako upotreba AI tehnologija izgleda iz perspektive velike kompanije i koliko je kompleksno uvesti pametna rješenja u okruženjima strogih pravila i dugih procedura, sudionicima je predočila direktorica za upravljanje vrijednostima kupaca HT-a, Smilja Plišić Velimirović.

Ključno je ući u srž poslovnog modela korisnika, pronaći problem korisnika i način kako taj problem upravo vi možete riješiti. Ne prodavati nužno AI i velike tehnologije, buzzwordse i slično. Bitno je saslušati sugovornika, naučiti rješavati konkretne probleme vašim proizvodom koji će za korisnika imati konkretan benefit.

image
foto Croz Pr

Matija Nakić, osnivačica Farseera podijelila je svoja iskustva i dala korisne savjete za prilagođavanje potreba tržišta manjim start-upovima te pitchanja vlastitih ideja za korisna poslovna rješenja.

Još uvijek radimo stvari koje ne skaliraju dobro. Jer, kako bi rekao Paul Graham: ‘Do things that don’t scale‘. U trenutnoj fazi zaista želimo oduševiti svakog korisnika. Bitno je prepoznati persone kojima prodaješ, a kasnije i s kojima surađuješ. Želimo da svaki tip korisnika bude zadovoljan i da vidimo adopciju proizvoda u klijentovom okruženju. Naš je customer success tim u kontinuiranom dodiru s korisnikom kako bi uspješno mjerili korištenje Farseera. Redoviti smo s UX testovima kako bi mogli što bolje “ispolirati” proizvod kako bi korisnici bili što zadovoljniji i sretniji.

Udruga CroAI i zagrebačka tvrtka CROZ AI ovim susretom žele demistificirati pojam umjetne inteligencije pa tako i prodaje proizvoda koji imaju integriranu umjetnu inteligenciju. Prodaja proizvoda, bilo u start-upovima ili većim tvrtkama i korporacijama, nije temeljena na poznanstvima, već na temeljitoj detekciji ciljane publike kojoj je proizvod namijenjen, poslovnog modela i mjerilima uspjeha, zaključuje Martina Silov.

22. studeni 2024 02:08