Kako je COVID19 transformirao financijski sektor, na koji način poslovnom strategijom Total experience stvoriti superiorno iskustvo interakcije s brendom, koje su financijske navike i očekivanja generacije Z, kakvo je iskustvo regionalnih kompanija u monetizaciji podataka i stvaranju dodatne vrijednosti neke su od tema o kojima će biti govora na konferenciji
Vodeći stručnjaci u digitalizaciji financijskog sektora i predstavnici industrije okupljaju se 25. svibnja u Zagrebu na konferenciji Digital Touchpoint u organizaciji ASEE i Paytena, vodećih kompanija u digitalizaciji bankarskog i payment sektora u Hrvatskoj i regiji.
Pod ovogodišnjim motom 'Next generation banking&payment - Simple, Fast, Secure' Digital Touchpoint donosi uvid u digitalne trendove industrije. Konferencija će započeti Keynote predavanjem Paola Barbesina, stručnjaka za digitalizaciju bankarstva i mentora Central European University InnovationsLaba. S više od 20 godina međunarodnog iskustva na ključnim pozicijama u digitalizaciji financijskog sektora Barbesino će istaknuiti nove digitalne modele poslovanja banaka nastale pod utjecajem pandemije.
Koje su financijske navike i očekivanja novih generacija korisnika otkrit će istraživanje provedeno u suradnji s agencijom Ipsos, prvo ovakve vrste u Hrvatskoj te panel na kojem će govoriti prepoznatljiva hrvatska imena generacije Z – Lorena Farkač, Dario Marčac i Luciano Plazibat. Koja je uloga podataka u payment ekosustavu približit će panelisti Maja Fočić iz Monrija, Darko Marjanović iz Things Solvera, Ivan Jurković iz Francka te Jovan Solomon iz Sport Visiona, uz moderiranje Martine Silov iz udruge CRO AI. O nužnosti primjene digitalnog potpisa u praksi, izazovima i prednostima, raspravljat će Maja Radišić Žuvanić iz Ministarstvo gospodarstva, Ivan Ljubi iz Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva, Andreja Kajtaz iz FINA-e, Leo Lokas iz AKD-a te Damir Popović iz tvrtke IT Sistemi.
Kroz druga zanimljiva predavanja saznat ćemo i sve o novom životu mobilnih aplikacija (i kakve veze sigurnost ima s tim), kako biti zaveden iznimnim korisničkim iskustvom, o passwordless autentikaciji u online plaćanju, ATM i POS trendovima te drugim digitalnim trendovima.
ASEE i Payten posluju na 23 tržišta diljem svijeta sa snažnom tendencijom širenja. Iako krajnjem korisniku nešto manje poznati, IT rješenja ovih kompanija čine financijske i druge digitalne usluge jednostavnijima, pouzdanijima i pristupačnijima. Primjerice, ako ste danas koristili bankomat, mobilno bankarstvo, beskontaktno platili, kupili nešto online karticom ili bili u kontaktu s korisničkim centrom nekih od vodećih hrvatskih ili regionalnih kompanija, vrlo vjerojatno ste koristili upravo neke od digitalnih usluga ovih tvrtki.
Inače, ASEE je jedna od najvećih IT kompanija u Europi na području proizvodnje i implementacije vlastitih softverskih rješenja. Tvrtka pruža ICT rješenja za različite industrijske vertikale, uključujući financijski sektor, industriju plaćanja, javnu upravu i telekomunikacije, dok proizvode i usluge u okviru područja paymenta nudi pod imenom Payten. ASEE Grupa posluje u 23 zemlje i zapošljava preko 3.000 ljudi diljem svijeta.