Smanjenje količine komunalnog otpada za više od 40% po hektolitru piva te nastavak korištenja 100% električne energije dobivene iz obnovljivih izvora samo su neki od HEINEKENOVIH uspjeha
Održivi razvoj i društvena odgovornost dio su strategije kompanije HEINEKEN Hrvatska već trinaest godina, a sve kako bi do 2030. godine postigao glavni, najambiciozniji cilj – potpunu ugljičnu neutralnost u proizvodnji.
– Baš kao što se svijet prilagođava prirodi, HEINEKEN se želi prilagoditi svijetu koji se neprestano mijenja. Utjecaji pandemije i volatilnost na globalnoj razini, sve veća očekivanja kupaca i potrošača od nas to zahtijevaju više nego ikada. Zato na održivosti i odgovornosti nastavljamo raditi podižući ljestvicu, svaki put malo više – poručila je Marta Bułhak, predsjednica Uprave HEINEKENA Hrvatska.Budući da kompanija stremi postizanju potpune ugljične neutralnosti u proizvodnji do 2030., jasno je da je većina projekata usmjerena prema ostvarenju tog ambicioznog cilja.
U 2021. pivovara u Karlovcu tome je nastavila znatno pridonositi, što je ponajviše vidljivo u smanjenju emisije CO2 u atmosferu za čak 383 tone. Pivovara i dalje za rad koristi 100% električne energije dobivene iz obnovljivih izvora (ZelEn), a veliki su pomaci postignuti i u gospodarenju otpadom. Količina komunalnog otpada smanjena je za gotovo 41% po hektolitru piva u odnosu na lani.
Iako čine 46 posto ukupnog broja zaposlenih u EU, u upravama sjedi tek 36 posto žena. U HEINEKENU Hrvatska situacija je potpuno drugačija – u najvišem upravljačkom tijelu kompanije u Hrvatskoj lani je bilo 50% žena, a u višem menadžmentu njih 43%. Kompanija pridonosi i razvoju zajednice u kojoj posluje, pa je tako u 2021. šesti put zaredom podržala projekt ‘KAkvart‘ te je, u suradnji s Gradom Karlovcem, pomogla realizirati dvadesetak društvenih i komunalnih projekata. Udio lokalnih, odnosno domaćih dobavljača u 2021. bio je 72,73% u ukupnoj vrijednosti nabave, što je iznimno važno za rast domaćega gospodarstva, okosnice održivosti.
Važna je aktivnost i još jedno izdanje edukativnog programa ‘Za odgovorno odrastanje mladih‘, koji HEINEKEN Hrvatska već deset godina provodi u suradnji s Psihološkim centrom Tesa. Kompanija je dosljedno pozivala i na odgovornu i umjerenu konzumaciju u oglašivačkim kampanjama, kao i u sklopu svih sponzoriranih događaja gdje je, uz Heineken 0.0, potrošačima bilo dostupno i Karlovačko 0.0. HEINEKEN Hrvatska već 13. godinu zaredom izvještava o svemu što čini u vezi s održivosti, kako o praksama u poslovanju, tako i o utjecaju na zajednicu u kojoj djeluje.