Glavni protagonist kampanje je Željko Pervan koji na jasan i jednostavan, te sebi svojstven način objašnjava novi i inovativan bankarski proizvod.
Sberbank u Hrvatskoj posljednjih se godina istaknuo kao sve uspješniji tržišni izazivač koji svojim proizvodima osvježava i unaprijeđuje bankarsku ponudu.
Uvijek osluškujući želje i potrebe svojih postojećih i potencijalnih bankarskih korisnika, Sberbank je razvio posve inovativan kreditni proizvod - Hit kredit: nenamjenski kredit do 10 ili 12 godina otplate, do 30.000 eur, ali prvi na tržištu koji nudi kamatnu stopu koja može značajno pastisvake 3 godine, ukoliko klijent uredno otplaćuje svoje kreditn e obveze.
Tako uz Hit kredit strahovi od promjena kreditnih uvjeta i iznosa otplate postaju neutemeljeni, jer Sberbank jedini nagrađuje redovnu otplatu smanjenjem kamatne stope, koja u 10. Godini pri kraju otplate kredita može pasti i na 0%!
>>>HNB se suglasio: Mario Henjak na čelu uprave Sberbanke
Svoju inovaciju na hrvatskom bankarskom tržištu Sberbank je odlučio popratiti i upečatljivom oglašivačkom kampanjom, u kojoj poznati hrvatski glumac Rakan Rushaidat i veliki hrvatski komičar Željko Pervan kroz zabavnu interakciju upoznaju korisnike s Hit kreditom, a pod redateljskom palicom Dalibora Matanića.
Njihova izvrsna glumačka “kemija” odmah je vidljiva u TV spotu koji nam nudi i zgodnu reminiscenciju na legendarni hrvatski hit osamdesetih, “Ti si moj hit” Grupe 777.
“Željeli smo izbjeći uobičajene komunikacijske zamke u kategoriji. Kampanje se uglavnom kreću između predvidljivih bankarskih spotova koji neuvjerljivo uljepšavaju svakodnevicu, i paušalnog humora koji ne doprinosi samom proizvodu.
Zato smo kreirali pamtljivu i zabavnu kampanju, izašli iz uobičajene generičke komunikacije bankarske kategorije, ali upravo kroz relevantnu komunikaciju koja će izravno, na malo drukčiji ali jasan način, istaknuti konkretne benefite našeg proizvoda. “
“Vjerujemo da imamo hit, i u proizvodnom, i u komunikacijskom smislu.” Izjavila je Tihana Mamić, direktorica upravljanja proizvodima .
Kampanju potpisuje agencija Alert, a TV spot prate i ostale aktivnosti u svim ostalim offline i online kanalima.