PLMA sajam privatnih robnih marki u Amsterdamu najveći je svjetski sajam ovoga tipa, a ove godine ugostio je više od 2960 izlagača iz 73 zemlje i više od 18 000 posjetitelja iz 125 zemalja. U dva dana održavanja sajma događaj je posjetilo više od 31 tisuća stručnjaka iz industrije.
Pekar, jedan od najvećih hrvatskih izvoznika pekarskih proizvoda, i ove je godine predstavio svoj asortiman namijenjen za široku HoReCa primjenu i maloprodaje zainteresiranim posjetiteljima, trenutnim i potencijalnim partnerima te stručnjacima iz industrije.
- Na PLMA sajmu u Amsterdamu prisutni smo već četvrtu godinu održavanja sajma, a za Pekar ovaj događaj postao je tradicionalno mjesto susreta s partnerima i zainteresiranim posjetiteljima, kao i prilika za degustaciju naših proizvoda i stvaranje novih poslovnih prilika. PLMA koristimo i kao priliku za predstavljanje noviteta u asortimanu te proizvoda koji su još u razvoju, kako bismo na temelju povratnih informacija usavršili naše ponude i stekli nova saznanja o tržištu - izjavio je Domagoj Radić, direktor tvrtke Pekar d.o.o. Također je istaknuo kako je ovaj sajam nezamjenjiva prilika za promociju hrvatske tvrtke na globalnoj razini.
Pekar je na PLMA prezentirao kvalitetu, praktičnost i širinu svojih proizvoda. Zbog višenamjenske primjene i održive kvalitete, najveći naglasak bio je na roštilj lepinji od 120 g, 150 g i 200 g te somun sendvičima od 160 g u okusima kebab te pureća šunka i sir s novim vizualnim dodatkom – otiskom naziva sendviča. Pekar burek sticks u gramažama 100 i 120 g te pet okusa, sir, sir i špinat, pizza, govedina, topljeni sir i šunka, također su privukli pažnju kao idealna snack opcija za svačiji ukus.