Aplikacija za analizu online ponude Kliker u stvarnom vremenu prikuplja i isporučuje podatke o cijenama, dostupnosti proizvoda i promidžbama u internetskim trgovinama. Kliker market prati i analizira maloprodaju, a Kliker telco telekom ponudu
Danas se većina trgovaca susreće s izazovom prilagodbe promjenama u ponašanju i preferencijama potrošača. U protekle dvije godine dogodile su se i velike promjene u distribucijskom kanalu. Sve to utječe na cijelu distribucijsku mrežu pa robni proizvođači često postavljaju pitanja poput: 'Gdje se nalazi roba u prodajnome kanalu? Jesmo li konkurentni? Što rade naši konkurenti? Koji su trendovi na tržištu?' Isto vrijedi za distributere koji nose teret lagera, kao i trgovce (retailere i ecommerce-trgovce) koji imaju visoke marketinške troškove. Odgovori na ta i druga pitanja koja mogu olakšati poslovanje svim sudionicima u distribucijskom lancu nalaze se u Klikeru.
Što je Kliker?
Kliker je market intelligence aplikacija za analizu online ponude koja u realnom vremenu prikuplja i isporučuje podatke o cijenama, dostupnosti proizvoda i promidžbama u internetskim trgovinama. Kliker market prati i analizira maloprodaju, a Kliker telco telekom ponudu.
Trenutačno Kliker prati četrdesetak robnih kategorija, što uključuje potrošačku elektroniku, bijelu tehniku, sportsku opremu, alate i druge kategorije za uređenje doma. U idućem razdoblju planira se proširenje na asortiman FMCG-a te beauty i farmaceutske proizvode.
Tko se koristi Klikerom
Korisnici Klikera svjetski su poznati brendovi, regionalni distributeri, retaileri s velikim brojem poslovnica, specijalizirani ecommerce-trgovci i telekomi. Korištenje Klikerovih alata za njih znači donošenje informiranih poslovnih odluka na temelju točnih i pravodobnih informacija.
Štedi vrijeme
Prikupljanjem podataka s interneta Kliker dva ili više puta na dan i obradom 2,500.000 digitalnih pozicija (URL-ova) nudi prave informacije u stvarnom vremenu. Takva analiza olakšava korisnicima donošenje svakodnevnih poslovnih odluka i pritom im znatno štedi vrijeme.
U mnogim tvrtkama analiza tržišta i konkurencije dugotrajan je proces koji obavlja više ljudi, a kad napokon uspiju doći do pravih podataka, oni više nisu aktualni. Uz Kliker se jednim klikom dolazi do trenutačno relevantnih informacija na jednom ekranu koje se prikazuju u obliku strukturiranih KPI-jeva (ključnih pokazatelja uspješnosti) specifičnih za svaki biznis.
Spremanjem izvještaja u tabličnom formatu i prihvatom podataka iz Klikera s pomoću API povezivanja s vlastitim poslovnim sustavima neki korisnici ubrzali su i poboljšali interno izvještavanje te uveli nove KPI-jeve.
Konkurentska prednost
Koristeći se Klikerom, brendovi odnosno proizvodači dobivaju bolju kontrolu nad robom u prodajnom kanalu, distributeri lakše prate dostupnost artikala kod pojedinih trgovaca i kretanje cijena na tržištu, a trgovci imaju najbolji mogući uvid u aktivnosti konkurencije i atraktivnost svoje ponude. Također, napredna analitika u sklopu integriranog BI modula i AI predikcija tržišta daju korisnicima dodatnu dimenziju u upravljanju svojim robnim asortimanom.
Uza sve prednosti koje Kliker nudi ključna je jednostavnost korištenja. Naime, Kliker je desktop-aplikacija koja nakon logiranja korisniku odmah nudi pregled online tržišta bez dodatnih uvođenja i instalacija. Svima koji žele isprobati alat Kliker omogućeno je besplatno demorazdoblje prije kojega korisnici prođu kratku edukaciju kako bi se mogli sami koristiti aplikacijom i uvidjeti sve njezine mogućnosti.