Ukratko
StoryEditor

KLIKER – ‘market intelligence‘ aplikacija: Prati konkurenciju i tržišna kretanja

03. Lipanj 2022.

Aplikacija za analizu online ponude Kliker u stvarnom vremenu prikuplja i isporučuje podatke o cijenama, dostupnosti proizvoda i promidžbama u internetskim trgovinama. Kliker market prati i analizira maloprodaju, a Kliker telco telekom ponudu

Danas se većina trgovaca susreće s izazovom prilagodbe promjenama u ponašanju i preferencijama potrošača. U protekle dvije godine dogodile su se i velike promjene u distribucijskom kanalu. Sve to utječe na cijelu distribucijsku mrežu pa robni proizvođači često postavljaju pitanja poput: 'Gdje se nalazi roba u prodajnome kanalu? Jesmo li konkurentni? Što rade naši konkurenti? Koji su trendovi na tržištu?' Isto vrijedi za distributere koji nose teret lagera, kao i trgovce (retailere i ecommerce-trgovce) koji imaju visoke marketinške troškove. Odgovori na ta i druga pitanja koja mogu olakšati poslovanje svim sudionicima u distribucijskom lancu nalaze se u Klikeru.

Što je Kliker?

Kliker je market intelligence aplikacija za analizu online ponude koja u realnom vremenu prikuplja i isporučuje podatke o cijenama, dostupnosti proizvoda i promidžbama u internetskim trgovinama. Kliker market prati i analizira maloprodaju, a Kliker telco telekom ponudu.

Trenutačno Kliker prati četrdesetak robnih kategorija, što uključuje potrošačku elektroniku, bijelu tehniku, sportsku opremu, alate i druge kategorije za uređenje doma. U idućem razdoblju planira se proširenje na asortiman FMCG-a te beauty i farmaceutske proizvode.

Tko se koristi Klikerom

Korisnici Klikera ​svjetski su poznati brendovi, regionalni distributeri, retaileri s velikim brojem poslovnica, specijalizirani ecommerce-trgovci i telekomi. Korištenje Klikerovih alata za njih znači donošenje informiranih poslovnih odluka na temelju točnih i pravodobnih informacija.

Štedi vrijeme

Prikupljanjem podataka s interneta Kliker dva ili više puta na dan i obradom 2,500.000 digitalnih pozicija (URL-ova) nudi prave informacije u stvarnom vremenu. Takva analiza olakšava korisnicima donošenje svakodnevnih poslovnih odluka i pritom im znatno štedi vrijeme.

U mnogim tvrtkama analiza tržišta i konkurencije dugotrajan je proces koji obavlja više ljudi, a kad napokon uspiju doći do pravih podataka, oni više nisu aktualni. Uz Kliker se jednim klikom dolazi do trenutačno relevantnih informacija na jednom ekranu koje se prikazuju u obliku strukturiranih KPI-jeva (ključnih pokazatelja uspješnosti) specifičnih za svaki biznis.

Spremanjem izvještaja u tabličnom formatu i prihvatom podataka iz Klikera s pomoću API povezivanja s vlastitim poslovnim sustavima neki korisnici ubrzali su i poboljšali interno izvještavanje te uveli nove KPI-jeve.

Konkurentska prednost

Koristeći se Klikerom, brendovi odnosno proizvodači dobivaju bolju kontrolu nad robom u prodajnom kanalu, distributeri lakše prate dostupnost artikala kod pojedinih trgovaca i kretanje cijena na tržištu, a trgovci imaju najbolji mogući uvid u aktivnosti konkurencije i atraktivnost svoje ponude. Također, napredna analitika u sklopu integriranog BI modula i AI predikcija tržišta daju korisnicima dodatnu dimenziju u upravljanju svojim robnim asortimanom.

Uza sve prednosti koje Kliker nudi ključna je jednostavnost korištenja. Naime, Kliker je desktop-aplikacija koja nakon logiranja korisniku odmah nudi pregled online tržišta bez dodatnih uvođenja i instalacija. Svima koji žele isprobati alat Kliker omogućeno je besplatno demorazdoblje prije kojega korisnici prođu kratku edukaciju kako bi se mogli sami koristiti aplikacijom i uvidjeti sve njezine mogućnosti.

Profil Klikerovih korisnika
  • voditelj kategorije proizvoda (category manager)
  • voditelj proizvoda (product manager)
  • voditelj prodaje i voditelj ključnih kupaca (sales manager, KAM)
  • voditelj marketinga (marketing manager)
  • voditelj nabave (purchasing manager)
22. studeni 2024 08:00