Suvremeno doba nosi nove izazove na digitalnim medijima, među kojima su i krize u komunikaciji do kojih svakodnevno dolazi. Iako je nemoguće predvidjeti svaku kriznu situaciju, potrebno je moći djelovati na pravi način, kako bi se minimizirali štetni utjecaji takvih događaja. Pritom, nužno je razviti alate koji će omogućiti predviđanje, prepoznavanje i reagiranje u slučaju komunikacijske krize u budućnosti.
Mapa znanja organizira seminar na temu Krizna komunikacija na digitalnim medijima, koji će se održati 28.2.2019. u hotelu Sheraton u Zagrebu. Predavačica je Nina Jocić (Universal McCann).
Sudionici seminara će kroz relevantne primjere krizne komunikacije naučiti kako pripremiti strategiju kriznog komuniciranja na digitalnim kanalima, prepoznati, analizirati i pratiti širenje krize te savladati procjenu kada, kako i na kojim platformama reagirati. Poseban naglasak biti će na društvenim mrežama s najvećim dosegom i brojem korisnika (Facebook, Instagram, TripAdvisor, YouTube).
Seminar je namijenjen svima koji samostalno ili u poduzećima vode komunikaciju na digitalnim medijima ili nadgledaju osobe koje vode komunikaciju u digitalnom okruženju. Po završetku seminara moći ćete sami sastaviti strategiju za vlastito poduzeće ili brand, kao i definirati prilagođene korake potrebne za upravljanje kriznom situacijom.
Više informacija o seminaru i prijavama možete pronaći na web stranici Mape znanja.