Iako suočeni s jednom od najvećih kriza i brojnim izazovima oko organizacije posla, radom od kuće, brigom za zdravlje djelatnika, najuspješniji poslodavci u Adria regiji i ove su godine oduševili u provođenju aktivnosti koje izravno utječu na zadovoljstvo radnika, a koje u širem kontekstu zovemo upravljanje brendom poslodavca.
- Izražen fokus na kvalitetu provedenih aktivnosti je temelj ovih nagrada i ovog programa - izjavio je Vladimir Benić, osnivač Best Employer Brand Awards i savjetnik za upravljanje brendom poslodavca.
- Stoga smo posebno ponosni što kroz posljednih nekoliko godina vidimo kako se zajedno s aktivnostima razvijaju i cijele organizacije i ljudi koji vode employer branding projekte, koji sve više doprinose kvalitetnijim radnim uvjetima i boljim prilikama za radnike. Nije employer branding jedini zaslužan za takva poboljšanja, ali organizacije koje jesu fokusirane na ovu temu ostvaruju značajne koristi i uspješnije rezultate, naročito u segmentu angažmana i zadovoljstva zaposlenika radnim mjestom - rekao je.
Voditeljica PR-a i korporativnih komunikacija Nove TV Ivona Devčić Ivičić ove je godine bila dio stručnog žirija te istaknula:
- Užitak je bio ocjenjivati projekte koji su strateški promišljeni, kvalitetno implementirani i koji su donijeli boljitak zaposlenicima i kompanijama općenito. Odlazim kući inspirirana i oduševljena time koliko imamo vrhunskih EB projekata i stručnjaka u našoj zemlji. -
Najnagrađivanija tvrtka ove je godine Hrvatski Telekom koja je osvojila i glavnu Grand Prix Adria nagradu te Grand Prix za hrvatsko tržište. Hrvatski Telekom je ostvario odlične rezultate u kategoriji Najbolja employer brand aktivnost usmjerena na društveno odgovorne projekte kao što su Digitalni inovacijski inkubator by HT te STEM aktivnosti u osnovnim i srednjim školama. Za provedbu izuzetnih studentskih programa, mentorstava i praksi osvojili su i nagradu u kategoriji Najboljih studentskih programa. Uz to Hrvatski Telekom osvojio je i nagradu u kategoriji Najbolji employer brand event kao i nagradu za najboljeg poslodavca u sektoru telekomunikacija.
- Svakodnevno smo svjedoci promjena, evolucije i raznih izazova na tržištu i oni nas kontinuirano motiviraju da dajemo najbolje od sebe te da kroz zadovoljstvo naših zaposlenika, naših korisnika, ali i zajednice u kojoj djelujemo damo svoj doprinos i činimo razliku u njihovim životima. Rezultati su odraz svih nas zajedno, ali počinju od svakog nas pojedinačno. Ponosni što smo kao tim prepoznati za angažman i brigu o svojim zaposlenicima i onima koji će tek izaći na tržište rada, stvarajući tako okruženje u kojem će i nove generacije zajedno s nama stvarati svijet boljih mogućnosti - izjava je Anamarije Minarski, direktorice odjela za zapošljavanje, upravljanje učinkom, razvoj i iskustvo zaposlenika u Hrvatskom Telekomu.
Prema izboru Best Employer Brand Awards Adria 2022. odličan posao kao poslodavac radi i Infobip koji je osvojio nagrade u čak četiri kategorije – u kategoriji Napredak u razvoju i implementaciji employer branding aktivnosti, za najbolju kreativnu employer branding kampanju na šest različitih tržišta, a iz Infobipa dolazi nam i najbolji employer branding tim. Infobip je prepoznat i kao najbolja tvrtka u IT sektoru.
I ove godine A1 Hrvatska osvojila je nagradu za najbolju digitalnu komunikaciju cijelim nizom strateških employer branding inicijativa provedenih na različitim digitalnim platformama, a osvojili su i nagradu za cjelokupnu strategiju u upravljanju brendom poslodavca u kategoriji velikih tvrtki.
Rimac Grupa istaknula se najboljom kampanjom za zapošljavanje kroz Rimac Group Formula Student Alpe Adria projekt, a također su osvojili i nagradu za najbolju tvrtku u tehnološkom sektoru.
Ivana Petrevska dolazi iz Pivare Skopje iz S. Makedonije, a osvojila je nagradu za najbolju employer brand managericu. Pivara Skopje istaknula se i u području well-being programa te aktivnostima eksterne komunikacije za što je također nagrađena.
Ivana je izdvojila i neke savjeta za upravljanje brendom poslodavca: „Posebno sam ponosna na činjenicu da smo kreiranjem naše employer branding strategije uspjeli stvoriti fuziju korporativne kulture, vrijednosti i poželjnih ponašanja te ih pretočiti u svaku inicijativu, aktivnost ili kampanju. Stoga su sve komunikacije usmjerene na promociju našeg poslodavca u potpunosti usklađene i temeljene na snažnom ambasadorstvu koje dolaze od naših zaposlenika. Ono što nas kao tvrtku razlikuje od ostalih na tržištu je to što se naša employer branding strategija temelji isključivo na stvarnim pričama i primjerima koji dolaze od naših zaposlenika.“
Dijamant i Zvijezda Plus iz Fortenova Grupe osvojili su nagradu u kategoriji Najbolja inovativna aktivnost za izvrstan program ‘Junior Board‘ kojem je primarni cilj ubrzati učenje i profesionalni razvoj mladih generacija, a nagradu su odnijeli i kao najbolja tvrtka u području upravljanja brandom poslodavca u FMCG sektoru.
Q agency je i ove godine ugodno iznenadio internim aktivnostima unaprjeđujući i dalje vlastitu Jenz aplikaciju za potrebe interne komunikacije, a pobjedu su odnijeli i u segmentu srednje velikih tvrtki.
Combis se istaknuo mnogobrojnim aktivnostima o kibernetičkoj sigurnosti te za iste dobio nagradu za Najbolju povezanost employer branda i korporativnog branda.
Na tržištu Slovenije istaknuo se Lidl Slovenija koji je dobio nagradu za najbolju employer brand tvrtku u retail sektoru, a za izvanredne karijerne programe za studente popraćene digitalnom komunikacijom te svoje aktivnosti kod zapošljavanja osvojili su i Grand Prix Slovenije.
Nagrada za najbolju employee experience aktivnost zasluženo je otišla u ruke Atlantic grupe za odlične rezultate i napredak u upravljanju iskustvom rada kandidata za posao i internih zapošljavanja. Implementirane aktivnosti, edukacije, promjene u komunikaciji i priprema priručnika za razne faze u provođenju zapošljavanja imaju za cilj omogućiti svakom kandidatu da uz pomoć tima za zapošljavanje pronađu najbolju moguću radnu poziciju unutar njihove organizacije.
L’Oréal Adria je ostvarila pobjedu u kategoriji well-being programa odličnim projektima u području mentalnog zdravlja i psihološke podrške, brojnim treninzima za zaposlenike s vodećih online platformi za edukaciju, raznim projektima kojima je cilj bolje upravljanje ravnotežom radnih i životnih obveza, dodatnim financijskim osiguranjem.
I u bankarskom sektoru se puno aktivnosti posvećuje potrebama radnika i njihovom zadovoljstvu, a nagradu za najbolju tvrtku u bankarskom sektoru ove godine je odnijela Privredna Banka Zagreb koja je sveobuhvatnom internom akademijom obuhvatila niz tema i sektora s ciljem implementacije regulative u području sprečavanja pranja novca i financiranja terorizma.
I ove godine nagradu za najbolji employer brand u sektoru usluga zasluženo je dobio EY. EY je i dalje jedna od najuspješnijih tvrtki u razvoju i provođenju brojnih studentskih projekata, a istaknuli su se i upravljanjem procesima onboardinga i offboardinga zaposlenika s ciljem optimizacije iskustva rada u EY.
Ovogodišnji Grand Prix Srbije osvojila je NELT Grupa. Nelt Grupa se posebno istaknula zanimljivim studentskim programima, internim online programom edukacije te posebnim programom razvoja vještina talenata na razini Grupe.
Stručni žiri ove je godine bio u sastavu: Aleksandra Kregar, Ivona Devčić Ivičić, Mirna Koričan Lajtman, Jelena Mucić i Vladimir Benić.
Dodjela nagrada Best Employer Brand Awards Adria održana je četvrti put, a drugi put u regionalnom izdanju. Organizirao ju je CareerCentar, internetska platforma za online testiranje i employer branding savjetovanje, a medijski partner i ove je godine bio Dnevnik.hr.