Ukratko
StoryEditor

Ožujsko pivo lansira kampanju ‘Što bi dao?‘

08. Svibanj 2018.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=1dqZR9cjV5w[/embed]

Nogometna kampanja ‘Što bi dao?‘ omogućuje svim navijačima reprezentacije i ljubiteljima nogometa da na internetskoj stranici Ožujsko web predaju prijavu u obliku fotografije i teksta.

One najbolje bit će zauvijek zabilježene u knjizi koja će biti svečano uručena našim reprezentativcima prije odlaska u Rusiju. Navijači svoje prijave mogu predati do 23. svibnja 2018. godine, a vjerujemo kako će te priče našim nogometnim reprezentativcima dati snažan vjetar u leđa i kako će sigurno osvojiti naslov, kazali su u priopćenju.

>>>Specijal ‘Brendovi’ donosi koji sportski klub četiri potrošačke generacije najviše vole

U kampanju su se uključila i poznata lica, pa smo tako čuli da bi Ćiro dao život, a Slavko Goluža olimpijsku medalju. Što su rekli Ivan Šarić, Robert Knjaz i Rene Bitorajac možete pogledati u videu.

Ovime želimo pokazati našim igračima da smo spremni dati uistinu mnogo kako bismo ih potaknuli da ostave srce na terenu. Ako osvoje naslov, Hrvatska će biti bogatija za titulu i ‘SVE ŠTO BISMO DALI‘.

22. studeni 2024 01:13