Dolazak potvrdile produkcijske kuće kao što su Viaplay Group, Antenna Studios, Lionsgate, Mediawan, Sky, Big Light Productions, Windlight Pictures, Beta Film, Firefly Productions, Lumière, Bulgarian National Television, domaće HRT, Nova TV, RTL Hrvatska, 24sata i Drugi plan te European Broadcasting Union i Sarajevo Film Festival
Zagreb će ponovno postati središnje mjesto okupljanja uspješnih producenata, scenarista, produkcijskih kuća te predstavnika FTA televizija, pay TV kanala i streaming servisa te ostalih stvaratelja sadržaja. Vraća se NEM Zagreb 2022, događanje usmjereno na razvoj TV industrije u Srednjoj i Istočnoj Europi.
Objavljen je bogat program panela, Q&A intervjua, prezentacija, uspješnih primjera poslovne prakse, govornika i ostalih posebnih događanja. Pod krilaticom All about content creation, drugo izdanje događanja održat će se od 7. do 9. prosinca u Esplanade Zagreb Hotelu.
Svjetski poznati profesionalci razgovarat će o najaktualnijim temama u industriji tijekom raznih panel-diskusija:
-
Zemlje s nižim kapacitetom za produkciju potiču se na koprodukciju dok produkcijski razvijenije zemlje često odabiru veće zemlje. Što velike produkcijske kuće traže kod partnera iz zemalja gdje produkcija nije uobičajena?
-
Biti dobar lider nije jednostavan zadatak, posebno u situacijama većih troškova produkcije i smanjivanja budžeta, implementiranja novih tehnologija i dinamičnih poslovnih trendova. S kojim se najvećim izazovima susreću lideri?
-
Naslovi nastali prema istinitim događajima doživljavaju veliku popularnost. Koliko se scenaristi i producenti mogu odmaknuti od činjenica a da se njihov sadržaj uklapa u kategoriju „prema istinitoj priči“?
-
Scenaristi kreiraju priče, pišu scenarije i pomažu odrediti kako će epizode izgledati. Što taj kreativni proces uključuje, koji su pritom izazovi i zašto dobri scenariji katkad podbace?
-
Skandinavski model produkcije u Adria regiji – realna mogućnost ili potpuno neizvedivo? Može li se Adria regija prilagoditi skandinavskoj poslovnoj praksi?
Razgovor o TV industriji nastavit će se i tijekom Q&A intervjua kroz teme:
-
Utjecaj streamera na sadržaj s neengleskoga govornog područja
-
Originalna produkcija iz Bosne i Hercegovine
Posebni programi za predstavljanje originalnog sadržaja i uspješnih poslovnih praksi
Tijekom središnjeg dijela programa nazvanog Content Showcase predstavit će se vrhunski originalni sadržaj u raznim fazama razvoja. Program će se sastojati od nekoliko prezentacija najvećih europskih i regionalnih tvrtki poput Viaplay Group, Firefly Productions, 24sata i RTV Slovenija. Također, CineLink Drama predstavit će sadržaj BH Telecoma i održati showcase odabranih projekata.
NEM Zagreb organizira i poseban program nazvan Co-production Business Practice tijekom kojeg će svoje uspješne poslovne prakse predstaviti renomirani Big Light Productions i Lumière.
Za ulazak u božićni duh, Pickbox, hrvatska tvrtka koja upravlja streaming servisom Pickbox NOW i televizijskim programom Pickbox TV, organizirat će ekskluzivni božićni party za partnere i klijente.