RoomRaccoon, sustav za upravljanje hotelima, najavio je ambiciozne planove za rast i zapošljavanje novih djelatnika kako bi potaknuli inovacije proizvoda te poboljšali korisničku podršku. U idućih 18 mjeseci plan im je povećati broj zaposlenih za više od 100 posto, uključujući i veću prisutnost na hrvatskom tržištu.
- U potpunosti smo posvećeni nuđenju najboljeg i najkompletnijeg sustava za upravljanje hotelima za sve neovisne smještajne jedinice na svijetu. Kako bismo to ostvarili, moramo ulagati u naše ljude, a kao rezultat imamo bolji proizvod i uslugu - kazao je Tymen van Dyl, izvršni direktor i suosnivač RoomRaccoona.
Plan širenja RoomRaccoona uključuje zapošljavanje više od 100 novih djelatnika, što je trostruko više u odnosu na trenutno zaposlene u odjelu za razvoj proizvoda i timu inženjera. Ostali ciljevi su privlačenje iskusnijeg kadra s više godina iskustva te više od 10 direktora i njihovih zamjenika, kao i duplo povećanje zaposlenih na pozicijama Account executive i Customer support. Ubrzana strategija razvoja podržana je čvrstim temeljima na kojima je tvrtka izgrađena.
- Uzbuđeni smo zbog širenja našeg tima kako bismo nastavili nuditi RoomRaccoon proizvode i usluge hotelijerima i iznajmljivačima u Hrvatskoj - kazao je Branimir Lažeta, voditelj RoomRaccoona za Hrvatsku.
- Ponosni smo što smo uspjeli izgraditi brzo rastući i financijski stabilan posao. Uvijek gledamo naprijed i već sada istražujemo prilike za prikupljanje kapitala kako bismo još više ubrzali i došli u iduću fazu rasta - dodao je Tymen Van Dyl.
Nadja Buckenberger, suosnivačica i direktorica razvoja proizvoda kazala je kako RoomRaccoon jedini nudi sveobuhvatno rješenje koje nezavisnim hotelima nudi sve što trebaju kako bi imali potpunu kontrolu nad svojim poslovanjem. Tvrtka je nedavno zaposlila 23 nova zaposlenika, uključujući i savjetnika za korisničku podršku za hrvatsko tržište koji će biti direktna podrška hotelima i iznajmljivačima u državi.