Već četrnaestu godinu za redom, Heraklea uspješno organizira dan posvećen kvaliteti usluge te posebnu pažnju posvećuje unapređenju iste u različitim sektorima poslovanja. Ove je godine Mystery shopping dan fokusiran na novitete u istraživanjima.
Zanimljivi i stručni predavači govorit će o trendovima vezanim uz unapređenje poslovanja i kvalitete odnosa s kupcima.
Premijerno će se prezentirati rezultati istraživanja ‘Što je kupcu bitno?‘ provedenog u veljači 2018. godine. Kao i svake godine organiziramo pro bono projekte kako bismo dali svoj doprinos i proširili poglede na kvalitetu usluge i na to koliko je bitna u današnjem poslovanju.
>>>Istraživanje ‘Tajni gost’ pokazalo koliko smo zaista ljubazni prema turistima
Konferencija ima za cilj dati sudionicima mnogobrojne primjere uspješnih metoda za unapređenje usluge koju zahtjeva današnji kupac. Sudionici će također prisustvovati i godišnjoj dodjeli nagrade za posvećenost kvaliteti usluge.
Susret je namijenjen svima koji žele naučiti kako korištenjem novih pristupa postići zavidne rezultate, a pritom doprinijeti općem poboljšanju kvalitete usluge u Hrvatskoj.
Osigurajte svoje mjesto na 14. Mystery shopping danu, a više detalja o konferenciji pogledajte na službenoj stranici.