Nakon više od deset godina uspješne suradnje poduzeća Alca Zagreb i Kyocerina zastupnika u Hrvatskoj Xenon Fortea – Zagreb kupnjom uređaja za ispis Kroycera suradnja se dodatno proširuje Alcinim prelaskom na kompletnu uslugu najma uređaja pisača i multifunkcijskih uređaja s ispisnim rješenjem MyQ, što je rezultiralo uštedom troškova ispisa i rasterećenjem IT odjela.
Najam se isplati
Multifunkcijski uređaji i pisači za ispis Kyocera u vlasništvu korisnika već su bili zastarjeli i dotrajali, što je uzrokovalo česte kvarove i zastoje u ispisu. Istodobno su decentralizirana nabava potrošnog materijala i usluge servisa zahtijevali mnogo vremena vremena i smanjivali produktivnost zaposlenih u IT odjelu korisnika.
Sve su to bili razlozi zbog kojih se korisnik Alca odlučio za uslugu najma novih uređaja za ispis s ispisnim rješenjem MyQ, što pružilo dodatnu funkcionalnost sigurnosti ispisa dokumenata i uslugu Follow Me te povećalo zadovoljstvo korisnika.
Uvođenjem usluge ispisa Xenon Fortea – Zagreb uspješno je rasterećen IT odjel, koji više nema potrebu voditi brigu o nabavi potrošnog materijala i održavanju jer je to sada obveza pružatelja usluge. Cjelokupna flota uređaja za ispis sada je pod nadzorom pružatelja usluga koji u svakom trenutku može vidjeti status pojedinog uređaja na lokaciji, stanje tonera i potrebne servisne zahvate.
Veća sigurnost ispisa
Korisnik Alca u vlastitom je portfelju ispisnih uređaja posjedovao i matrične pisače koji su također već bili zastarjeli i uzrokovali stalne zastoje. Održavanje tih uređaja značilo je velik trošak. Prebacivanjem matričnog ispisa na laserske uređaje Kyocera korisnik je uspio uštedjeti mnogo sredstava koje je prije izdvajao za održavanje matričnih pisača, a onda i optimirati broj uređaja za ispis.
Dosadašnji ispisni uređaji u vlasništvu korisnika nisu pružali funkciju ni automatiziranog praćenja ispisa ni sigurnosne funkcije identifikacije korisnika. Rezultat toga nepostojanje je točnog uvida u količinu ispisa po korisniku, uređaju i lokaciji, zbog čega se nije mogla ni pravodobno planirati nabava novih uređaja, zajamčiti sigurnost ispisa, ali ni planirati troškovi za ispis.
Uslugom najma postavljena je usluga praćenja ispisa, čime je omogućen nadzor i praćenje tijeka dokumenata funkcijom Follow Me. Na većinu multifunkcijskih uređaja uvedena je identifikacija korisnika i time povećana sigurnost ispisa dokumenata. Identifikacijom na uređaju korisnik preuzima samo svoj dokument, što povećava sigurnost tijeka dokumenata u poduzeću.
Zadovoljstvo korisnika
Suradnja započeta još 2010. uspješno je nastavljena do danas, ali uz nadogradnju kompletne uslugu najma i održavanja uređaja za ispis s ispisnim rješenjem MyQ. Dosadašnji uređaji u vlasništvu korisnika uspješno su zamijenjeni novim pisačima i multifunkcijskim uređajima pružatelja usluge, čime se rasteretio IT odjel korisnika vezano uz organizaciju servisa i nabave materijala i uređaja. Omogućeno je praćenje količine ispisa, povećana je sigurnost ispisa i nadzor nad troškovima, što utječe na optimalno planiranje godišnjeg proračuna za ispis.
Uštedom vremena i troškova kvalitete usluge osigurano je zadovoljstvo korisnika i tijekom trajanja ugovora, prema rastu korisničkih potreba, konstantno se povećava broj uređaja u najmu.