Među zemljama OECD-a Meksiko se nalazi na drugom mjestu po stopi tinejdžerskih trudnoća, a krivac je, vjeruje se, nedovoljna educiranosti mladih kad je riječ o seksu i rizicima seksualnih odnosa bez zaštite. Upravo je zbog toga proizvođač prezervativa, Prudence, povukao jedan prilično neočekivani korak i otvorio profil na – OnlyFansu. Naime, nakon što su dosegli milijune pratitelja na Instagramu, Facebooku i drugim društvenim platformama, Prudence je odlučio priključiti se platformi na kojoj praktički ne postoji cenzura. Na Only Fansu otvorili su sočan kanal na kojem o reproduktivnom zdravlju progovaraju na, kako su opisali, „seks-pozitivan“ način.
Odgovoran seks
Kanal koji je osmišljen kao virtualna učionica, nudi sadržaj otvorene i zabavne tutorijale u kojima se govori o seksualnim užicima, ali prevenciji neželjenih trudnoća ili spolnih bolesti. Voditeljica je seksualna edukatorica, Estef Palacios, koja u ugošćava doktore, psihologe i seksologe koji nude savjete i odgovaraju na pitanja korisnika o tijelu, odnosima, vezama i svemu što se tiče jedne od omiljenih ljudskih aktivnosti. Prudence nije samo najprodavaniji brend prezervativa u Meksiku već i društveno odgovoran biznis. Budući da su dio mreže DKT International, dobrotvorne organizacije koja promiče planiranje obitelji i prevenciju HIV-a, čak 98 posto ukupnih prihoda ulaže u društvene programe koje se tiču seksualnog zdravlja. Otvaranjem profila na OnlyFansu, Prudence, kako prenosi stranica TrendWatching, želi potaknuti razgovore na temu seksualnih odnosa koji nadilaze kontracepciju i spolne bolesti. Brend nastoji mlade seksualno znatiželjne i aktivne ljude educirati o užitku, rodnom identitetu i intimnosti kako bi im pomogli da donose odgovorne odluke.