Život
StoryEditor

Brendovi donjeg rublja Aerie i Liberare jedini prepoznali potrebe osoba s invaliditetom

08. Rujan 2022.

Aerie i Liberare nedavno su sklopili partnerstvo te lansirali zajedničku kolekciju donjeg rublja koja je ženstvena koliko i funkcionalna

Modna i beauty industrija su bez sumnje glavni predvodnici pokreta inkluzivnosti. No, iako su u svoje linije uvrstili proizvode za sve boje kože i konfekcijske brojeve i dalje zaboravljaju na jednu golemu skupinu potrošača – osobe s invaliditetom.

Doduše, na tržištu postoji takozvana 'adaptivna odjeća', ali ona je mnogo više 'medicinska' nego moderna, više sterilna nego seksi. Posebno kritičan je dizajn donjeg rublja koji igra na kartu praktičnosti, ali ne i estetike.

Naravno, praktičnost nikako ne treba zanemariti, ali ni činjenicu da se i osobe s invaliditetom žele osjećati ženstveno, osnaženo i seksipilno. Pionir u tom segmentu je američki brend Tommy Hilfiger koji je dizajnirao sjajnu odjeću, ali su žene i dalje imale problem s, primjerice, oblačenjem grudnjaka.

Poticajna kolaboracija

Ne bi li ispravio tu nepravdu, brend kompanije American Eagle Outfitters – Aerie lansirao je specijalnu liniju za osobe s invaliditetom, a njihov je primjer slijedila i poduzetnica Emma Butler koja je oduševila kupce specijaliziranim brendom Liberare.

Svjesni da ozbiljniju promjenu na tržištu mogu postići jedino ako udruže snage, Aerie i Liberare nedavno su sklopili partnerstvo te lansirali zajedničku kolekciju donjeg rublja za osobe s invaliditetom različitih stilova, boja i veličina. Kako je Butler izjavila magazinu Forbes, mnogi su brendovi željeli raditi s Liberareom, ali njima se dopala energija Aerieja – brend je autentičan, strastven i stoji iza svoje komunikacije. Osim što su zajedničkim snagama ponudili inovativno donje rublje (magnetni zatvarači, specijalne kopče i sl.), ono je moderno, ženstveno i seksi.

– I osobe s invaliditetom se žele osjećati lijepo – poručili su iz Liberarea gdje se nadaju da će njihovo novo partnerstvo potaknuti i druge brendove da kreiraju kolekcije koje su lijepe koliko i funkcionalne te tako uljepšati živote preko 600 milijuna žena s invaliditetom.

17. travanj 2024 02:43