Britanski kreativac je zaslužan za dizanje Bottega Venete iz pepela, jer su njegove kolekcije, posebno torbe i cipele, osvojile mlađu generaciju kupaca i znatno poboljšale poslovne rezultate
Nakon što je u studenom javnost iznenadio svojim naglim odlaskom iz modne kuće Bottega Veneta, kreativac Daniel Lee konačno je spustio sidro u poznatoj britanskoj kući Burberry. Na mjestu kreativnog direktora brenda zamijenit će Riccarda Tiscija čiji se odlazak, nakon što je pet godina obnašao tu funkciju, poklopio s dolaskom Jonathana Akeroyda na mjesto izvršnog direktora brenda. Lee je pak od 2018. do 2021. radio u Bottegi, a prije toga zanat brusio u kućama Celine, Maison Margiela, Balenciaga i Donna Karan.
Visoka očekivanja
Kako prenosi Reuters, 35-godišnji kreativac je zaslužan za dizanje Bottega Venete iz pepela, jer su njegove kolekcije, posebno torbe i cipele, osvojile mlađu generaciju kupaca i znatno poboljšale poslovne rezultate. Novi kreativni direktor je rođen u Yorkshireu gdje Burberry proizvodi svoje poznate balonere te je, kako stoji u priopćenju, ponosan što se pridružio toj modnoj kući i dobio priliku graditi brend na Tiscijevom naslijeđu. No, iako je svojim dizajnom Tisci uspio približiti Burberry mlađim generacijama povećavši streetwear ponudu brenda, nije uspio stvoriti buzz kakav je, primjerice, Lee napravio s Bottega Venetom ili Dior, YSL i Balenciaga sa svojim kolekcijama posljednjih par godina. Da publika, a i ulagači očekuju mnogo od novog kreativnog direktora, svjedoči podatak da su cijene dionica, nakon objave te vijesti, skočile za dva posto.