Globalni lider u svijetu luksuza, grupa Moët Hennessy Louis Vuitton objavila je financijske rezultate za treće tromjesečje prema kojima su im ukupni prihodi rasli za jedan posto. Niži rast od očekivanog pripisali su inflaciji i povišenim kamatnim stopama koji utječu na odluke potrošača o kupnji te usporavaju potražnju za luksuznim proizvodima. Grupa LVMH koja pod svojom kapom drži više od 75 premium brendova poput Diora, Louis Vuittona i Tiffany&Co-a tako je u posljednjem kvartalu ostvarila 19,96 milijardi eura, dok je ranije procijenjeno da će uprihoditi nešto viših 21,14 milijardi dolara.
Izgubili titulu
Iako su prihodi u usporedbi s trećim tromjesečjem lani porasli za devet posto, usporavanje je najočitije usporedi li se s drugim tromjesečjem kad su rasli 17 posto. Kategorija mode i kožne galanterije zabilježila im je 9,75 milijardi eura prodaje što je povećanje od devet posto u odnosu na prošlogodišnje brojke. I tu je ostvaren pad u odnosu na procjenu Bloomberga od 11,2 posto, ali i drugo tromjesečje kad je realiziran viši rast od 21 posto.
Kategorija parfema i kozmetike zabilježila je devet posto višu prodaju, prodaja u odabranim trgovinama (selective retailing) iznenađujućih 26 posto, dok su satovi i nakit rasli tri posto, a kategorija vina i žestokih pića 14 posto. Kako prenosi Business of Fashion, grupa LVMH, miljenica ulagača posljednjih godina, izgubila je malo svog sjaja zbog oporavka Kine koji je slabiji nego se očekivalo, ali i pada potražnje američkih potrošača za luksuznim proizvodima. Također, prošlog su tjedna titulu najvrjednije europske kompanije izgubili u korist proizvođača lijekova Novo Nordisk A/S.