Najveći problem s Revlonom je što su kompanija, ali i brendovi u njenom portfelju zastarjeli te ne nude ‘hype‘ kakav traže suvremeni potrošači
Nakon mjeseci šuškanja, kozmetička kompanija Revlon odlučila je predati zahtjev za bankrot te, u skladu s američkim zakonom, zatražila dozvolu za nastavak poslovanja kako bi mogla vratiti goleme dugove. Posljednjih godina, njihovo poslovanje je krahiralo zbog problema u lancu nabave, inflacije ali i goleme konkurencije, a situacija im se posebno pogoršala tijekom pandemije.
Dugovi 90 godina stare kompanije iznose 3,7 milijardi dolara i uključuju obveznice s kamatom od 6,25 posto i dospijećem 2024. Kako je za Reuters izjavio marketinški profesor na Sveučilištu New York, Thomai Serdari, najveći problem s Revlonom je što su kompanija, ali i brendovi u njenom portfelju zastarjeli te ne nude 'hype' kakav traže suvremeni potrošači.
Pregazila ih konkurencija
Inače, Revlon se proslavio lakovima za nokte koji su počeli prodavati na vrhuncu Velike depresije 30-tih godina prošlog stoljeća. Popularnost im je još više porasla kad su ponudu proširili na ruževe za usne i ostale kozmetičke proizvode. Sredinom osamdesetih tu je potentnu kompaniju preuzeo MacAbdrews&Forbes a 11 godina kasnije izlistana je na burzi.
Prije šest godina, za 870 milijuna dolara preuzeli su Elizabeth Arden kako bi postali kompetitivniji na već prilično zasićenom tržištu ljepote. No, iako je kompanija bila među prvima koja je u sklopila partnerstvo sa selebritijima te, početkom milenija, lansirala parfeme Britney Spears i Christine Aguilere, s vremenom je počela gubiti korak s modernim, prodornim igračima.
Lani, prihodi su im bili manji za 22 posto nego 2017. Taj 90 godina star brend je prijavio i da će osigurao 575 milijuna dolara kako bi se financirao tijekom bankrota.