S brendom La Domaine, glumac se pridružio gomili selebritija koji su svoje bogatstvo odlučili oplemeniti u lukrativnoj industriji ljepote
Par dana nakon što je američki glumac Brad Pitt publiku iznenadio svojim umjetničkim ambicijama i u Sara Hildén Art Museumu, zajedno s Nickom Caveom i Thomasom Houseagoom, izložio svoje kiparske radove, uslijedilo je još jedno iznenađenje.
U intervjuu za magazin Vogue ekskluzivno je objavio da lansira svoj prvi kozmetički brend, Le Domaine. Uniseks preparativna kozmetika, kako obećava Pitt, spaja vrhunsku znanost s prirodom te je nastala u suradnji s obitelji Perrin s kojom je već ranije ušao u vinarsku industriju proizvodeći vina na svom imanju Château Miraval.
Grožđe iz Miravala
Iako je vlasnik brenda Brad Pitt ne želi biti i njegovo zaštitno lice, ali želi sudjelovati u procesu proizvodnje i istraživanja. Temeljni sastojak njegovih proizvoda je patentirana GSM10 molekula dobivena iz grožđa koje raste na njegovom posjedu i u čijem uzgoju nisu korišteni pesticidi. Grožđe inače sadrži resveratrol, spoj koji je, među ostalim, poznat i po svom anti-age djelovanju.
U kolekciju La Domainea trenutno se nalaze emulzija za čišćenje lica, serum i različite vrste krema, a kako je objasnio Vogueu, proizvodi su namijenjeni svima, jer brend želi biti inkluzivan koliko je god to moguće.
Glumac tvrdi da ga nije lansirao zato što je to trend u svijetu selebritija već zato što, kako ide stariji, ima sve veću potrebu za kvalitetom u svim segmentima života i upravo je ta spoznaja utkana u La Domaine.