Modni je konglomerat u vlasništvu Bernard Arnaulta potvrdio status najvrjednije europske kompanije, ali i lidera u modnoj industriji
Prošlog su tjedna dionice modnog konglomerata LVMH narasle na novu rekordnu razinu te povećale njegovu tržišnu kapitalizaciju na iznimnih 400 milijardi eura. S tom je cifrom LVMH potvrdio status najvrjednije europske kompanije, ali lidera u modnoj industriji. Kako prenosi Reuters, poput mnogih drugih luksuznih kompanija, LVMH je imao koristi od otvaranja kineskog tržišta, ali neki analitičari smatraju da će daljnje povećanje cijene dionica biti teže postići budući da dolar pada, a konkurencija zaoštrava svoju strategiju. Osim rekordnog rasta dionica, početak godine u LVMH-u obilježile su i promjene na čelnim pozicijama.
Rošade na čelu grupe
Najbogatiji čovjek na planetu, predsjednik i glavni izvršni direktor grupe, Bernard Arnault, svoju je kćer Dalphine postavio na čelo Christian Diora, a bivšeg šefa tog brenda, Pietra Beccarija, postavio na mjesto izvršnog direktor Louis Vuittona. Beccari je na toj poziciji zamijenio Michaela Burkea, direktora s najdužim stažem u grupaciji, koji će sada, kako je navedeno u priopćenju, nastaviti raditi s pater familiasom, Bernardom.
Inače, Burke je jedan od najutjecajnijih modnih direktora koji je zaslužan za strelovit rast Louis Vuittona posljednjih godina. Beccari je pak utrostručio prodaju Diora na 6,6 milijuna eura, uveo nove linije poput opreme za plažu te otvarao privremene trgovine na ‘vrućim‘ lokacijama poput Mykonosa, Grčke i Santa Barbare. Također, kako prenosi Reuters, stoji iza organizacije vanserijskih modnih evenata poput nedavno održane revije ispred egipatskih piramida.
Iako sjajne strateške odluke nisu LVMH približile najvrjednijim kompanija na svijetu poput, primjerice, Applea čija se vrijednost procjenjuje na 2,1 bilijun dolara, udaljila ih je od konkurencije poput grupacija Hermes (183 milijarde dolara) i Richemont (83 milijarde dolara).