Na dodjeli nagrada Streamy Awards 2023. koju organizira platforma Youtube proglašeni su najbolji kreatori sadržaja na internetu.
Jimmy Donaldson, većini poznat kao MrBeast osvojio je glavnu kategoriju ‘Kreator godine‘, kao i nagradu za najbolju suradnju (s Dwayneom "The Rock" Johnsonom). Ovaj 25-godišnjak koji je odrastao u Sjevernoj Karolini bio je jedini pobjednik koji je kući ponio više nagrada, pokazujući izuzetan uspjeh koji je postigao sa svojim YouTube kanalom usmjerenim na razne izazove.
Najnovije izdanje Forbesove liste najuspješnijih internetskih kreatora navodi Donaldsona kao osobu s najvećom zaradom od svih - s godišnjim prihodom od 54 milijuna dolara. Kanal MrBeast također je bio drugi najpraćeniji na YouTubeu od kolovoza 2023. U tom razdoblju Donaldson je privukao pozornost jer je platio operacije koje su omogućile da 1000 slijepih progleda i 1000 gluhih ponovno čuje.
Najbolje rangirani
YouTuberi su općenito visoko rangirani među najbolje plaćenim kreatorima sadržaja. Jedan aspekt toga su sponzorirane objave, kao i oglasi od kojih e zarađuje nešto više ako su u video formatu. Prema Forbesu, Donaldson zapravo kapitalizira ovaj aspekt. Međutim, mnogi kreatori koji su zaradili milijune kao osobe na društvenim mrežama učinili su to putem vanjskih poslovnih dogovora. Trećeplasirani Jake Paul koji je započeo kao kreator na sada propalom Vineu, a kasnije i YouTubeu, okrenuo se boksu i prodaji robe. Rhett McLaughlin i Link Neal s kanala Rhett & Link prešli su s YouTube skeč komedije i drugog zabavnog sadržaja na nastupe uživo i prodaju robe. Mark Edward Fischbach, poznat kao Markiplier na YouTubeu, u početku je postavljao videozapise o igricama, ali sada također zarađuje većinu svog novca prodajom robe, kao i podcast i TV ponudama.
Elliot Tebele možda je prošao najdulji put od objavljivanja memeova na Tumblr do vođenja medijske tvrtke koja uključuje značajne Instagram račune kao što je FuckJerry, TV produkcije, savjetovanje, pa čak i društvene igre. Jerry Media je radio ili radi s uglednicima poput Michaela Bloomberga (tijekom njegove predsjedničke utrke 2020.), Setha Phillipsa ("Dude With Sign") i Instagram jajeta.
Ženska kreatorica sadržaja s najvećom zaradom (barem u 2021.) bila je Danielle Bregoli aka Bhad Bhabie, zaradivši svoje milijune na OnlyFans platformi s jednostavnom strategijom unovčavanja. 20-godišnjakinja je zapravo i sama počela kao meme, nakon što su video isječak i slike njezinog pojavljivanja 2016. u TV emisiji Dr. Phil postale viralne i učinile je Cash-me-outside djevojkom sa samo 13 godina. Bregoli je u godinama koje su uslijedile izgradila pozamašnu glazbenu karijeru i zarađuje na OnlyFans otkako je u ožujku 2021. napunila 18 godina. Alexandra Cooper iz podcasta Call Her Daddy i TikTokovo najveće ime Charli D‘Amelio također su u prvih 10 najplaćenijih kreatora.
Kanali s najviše pretplatnika
Indijski bollywoodski glazbeni kanal T-Series trenutno je kanal s najviše sljedbenika na YouTubeu (234 milijuna), i nalazi se ispred MrBeast (179 milijuna) i kanala koji radi sadržaj za djecu Cocomelon (164 milijuna). U 2018. T-Series je bio uključen u žestoku bitku za prvo mjesto na YouTubeu sa zabavnim kanalom PewDiePie (111 milijuna pratitelja). Međutim od tada je Šveđanin Felix Kjellberg, PewDiePie usporio sa sadržajem pa se sada nalazi na šestom mjestu iza kolega youtubera. Prije 2018., PewDiePie je pet godina bio račun s najviše pretplatnika na YouTubeu, no slika se danas ipak promijenila.