Glazbena platforma Spotify globalnu je popularnost stekla i zahvaljujući preciznom algoritmu preporuka koji slušateljima nudi novu glazbu koja odgovara njihovom glazbenom ukusu, a možda im je promaknula ili već poznate hitove koje bi s rado opet slušali. No, odnedavno taj sistem preporuka uprava Spotifyija odlučila je pretvoriti u novi izvor prihoda tako da će one više neće biti samo organske već će se u feedu pojavljivati i glazbenici koji su platili platformi da ih preporuči.
Nova značajka nazvana ‘Showcase‘ u suštini je sponzorirana preporuka, a umjetnicima služi da svoju glazbu predstave publici koju žele osvojiti.
Vidljivost glazbenika
U najavi novog alata/značajke, iz Spotifyija su naveli da novi singlovi manji broj streamova ostvare odmah po objavljivanju već mjesecima kasnije. Točnije, čak 75 posto streamova ostvari se nakon prvog mjeseca od objavljivanja, a šest je puta veća vjerojatnost da će preslušati singl koji vide na Showcaseu.
Međutim, sponzorirana glazba, kako prenosi portal HypeBeast, neće biti integrirana u preporučene liste za reprodukciju već (zasad) samo na ‘naslovnoj‘ stranici tako da će ipak većina preporučenog sadržaja i dalje biti organska.
Showcase banneri bit će dostupni na 30 tržišta, a glazbenici će moći promovirati svoja nova i stara izdanja te ciljati odabranu publiku na temelju toga koliko su ranije streamali njihovu glazbu. Da bi zakupili banner, odnosno koristili se alatom Showcase umjetnici će morati imati najmanje tisuću pratitelja, a plaćat će cijenu od 100 dolara naviše.