Wanderlab će kreirati kampanje, sponzorirani i editorial sadržaj za samu platformu te producirati interaktivan video-sadržaj
Najpoznatija globalna putnička platforma, Tripadvisor, odlučila je kreativni biznis uzeti u svoje ruke te, bez posrednika, brendovima nuditi kreativna rješenja i kreirati content za njihovu ciljnu publiku.
Kreativni sadržaj namjeravaju nuditi klijentima na njihovoj platformi, ali i izvan nje, zbog čega su osnovali vlastitu agenciju Wanderlab sa sjedištem u New Yorku. Kako su iznijeli u priopćenju, Wanderlab će kreirati kampanje za klijente, sponzorirani i editorial sadržaj za samu platformu te producirati interaktivan video-sadržaj.
Globalni insight
Wanderland će voditi Christine Maguiere, potpredsjednica i generalna direktorica Tripadvisor Medije koja smatra da je glavna prednost agencije što raspolaže putničkom dateom.
– Nitko od nas bolje ne poznaje svjetske putnike. Vidimo priliku u kreiranju učinkovitijeg medijskog tržišta, spajanju pravih oglašivača s pravom publikom kroz inspirativne i relevantne sadržaje koji se temelje na globalnom insightu – navela je Maguiere te dodala da se tijekom pandemije javila ideja o proširenju ponude i otvaranju kreativne agencije.
Prvi klijent Wanderlaba je San Diego Tourism Authority, a prvi kreirani sadržaj mini-dokumentarac o putnicima, pripadnicima generacije Z, 'Lost and Found'.