Velike su šanse da će ovogodišnje natjecanje za najbolju pjesmu Eurovizije biti najgledanije dosad budući da su ulaznice za veliko finale rasprodane u rekordnih 36 minuta. Velika Britanija, odnosno grad Liverpool, postao je domaćin 67. izdanja popularnog natjecanja nakon što su organizatori procijenili da ne mogu jamčiti sigurnost produkcije i gledatelja u državi lanjskih pobjednika, ratom pogođenoj Ukrajini.
Ulaznice za veliko finale koštale su između 160 i 380 funti, dok su za ulaznice za dva polufinala gledatelji morali izdvojiti od 90 do 290 funti. Oko tri tisuće ulaznica za ukupno devet šouova – šest pretpremijera, dvije polufinalne večeri i veliko finale, bit će dostupne raseljenim Ukrajincima po cijeni od 20 funti.
Srušeni rekordi
I dok veliki eventi u svijetu zabave, poput dodjele nagrade Oscar ili pak Grammyija, bilježe pad gledanosti, Eurovizija uspijeva zadržati pažnju publike i to, zanimljivo, posebno kod mlađe publike. Prošlogodišnje je natjecanje pratilo 161 milijuna gledatelja, dok je angažman u virtualnom svijetu oborio dosadašnje rekorde.
Kako je lani objavio European Broadcast Union, gledanost finala je u 34 zemlje narasla za tri posto na oko 43,3 posto dok je prosječna gledanost broadcastera 18,2 posto. Među mlađom publikom od 15 do 24 godine, gledanost je također porasla za tri posto na 56,2 posto što je čak četiri puta više od prosječne gledanosti kanala u toj dobnoj skupini (14 posto).
Tijekom dva tjedna uoči lanjskog velikog finala u Torinu, na službenom profilu Eurovizije na TikToku zabilježeno je čak 189 milijuna pregleda, a gledanost prijenosa uživo na YouTubeu porasla gotovo 50 posto, a čak 42,3 milijuna jedinstvenih posjetitelja pratilo je sadržaj objavljen na toj platformi.