Znanja
StoryEditor

5 savjeta za preživljavanje na radnom mjestu

27. Veljača 2015.
Piše:
lider.media

Svakodnevno na poslu ljudi se susreću sa suradnicima s kojima im dijeliti radno mjesto nije nimalo lako. Kako se nositi s napornim kolegama, prezahtjevnim šefovima ili samo neugodnim karakterima?

 Evo nekoliko savjeta koji bi vam mogli život učiniti lakšim.

1.Znati reći ’ne’

 U redu je ponekad pomoći suradnicima i šefovima oko prezentacije ili napraviti im power point, urediti zapise… No, što ako se to počne događati stalno i odjednom uvidite da vas iskorištavaju? Iskreni razgovor je najbolje rješenje. Na dostojanstven način im dajte do znanja kako vam nije teško uskočiti u pomoć, no kako imate i svojih zadataka i da je vaše vrijeme dragocjeno.

2.Mobbing na radnom mjestu

Najbolji način za rješavanje tog problema je jednostavno ga  predstaviti kao poslovni problem. Neka šefovi shvate da takva situacija najviše šteti atmosferi na radnom mjestu, a time i samoj produktivnosti radnika.

3.Razgovor oko statusa

Ako su vas opet preskočili radi povišica ili napredovanja vrijeme je da obavite razgovor u četiri oka s poslodavcima i saznate u čemu je problem. Možda su vas nenamjerno zaboravili, možda postoji neki problem oko koga trebate popričati…Biti pasivan najgore je rješenje.

4.Preuzmite inicijativu

Ako vaš tim zabušava ili vidite da ne radi dobro, makar vi niste na njegovom čelu preuzmite inicijativu. Budite smireni u nastupu, i na elokventan način objasnite šefu da nešto radi krivo, te kako smatrate da imate bolje i učinkovitije rješenje za problem.

5.Glasni i teški ljudi

Najbolji način kako se nositi s takvim karakterima je ne pokušavati ih na silu ušutkati ili im se protiviti, već ih uključiti u razgovor. Najčešće ti ljudi samo žele da ih se čuje. Ako im to omogućite osjetit će se vrijednima i njihov nezgodni karakter mogao bi se promijeniti na bolje.

 

22. studeni 2024 20:08