Završnica natjecanja Event Management Contest održana je u prostorima Coca-Cole HBC Hrvatska gdje je osam najboljih timova predstavilo svoje ideje za promidžbu vrhunske (premium) marke viskija The Famous Grouse.
Završnica je održana početkom tjedna, a u finalu su Coca-Colini predstavnici i članovi žirija pred sobom imali težak zadatak – između osam finalista odabrati tim s najboljom i najinovativnijom idejom. Zbog svojih kreativnih ideja, predanosti u rješavanju zadatka i velikoga napretka za vrijeme trajanja natjecanja, za pobjednike natjecanja Event Management Contest odabrani su Nedeljko Lužija i Petra Golubiček. Pobjednički je tim nagrađen sa 7600 kn, a svi su sudionici imali mogućnost stjecanja iskustva radom na stvarnom poslovnom slučaju.
– Zbog velike konkurencije osjećali smo dozu nesigurnosti, no trudili smo se biti što kreativniji i originalniji te smo se nadali da će žiri to prepoznati. Organizacija natjecanja bila je na visokoj razini, a uvelike su nam pomogle dodatne konzultacije i suradnja s Coca-Colinim menadžerom za upravljanje robnim markama. Vjerujemo da će nam ovo iskustvo biti odlična odskočna daska i ulaz u pozadinu nečega velikog, nečega u čemu se kao studenti nemamo prilike okušati – ponosno su izjavili pobjednici natjecanja Nedjeljko i Petra.
No, prije početka finala natjecanja Maria Anargyrou-Nikolić, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju i Luka Šlibar, predsjednik udruge eSTUDENT potpisali su partnerski sporazum. Potpisivanjem toga sporazuma otvorene su brojne mogućnosti te je potvrđena dosadašnja uspješna suradnja između Coca-Cole HBC Hrvatska i udruge eSTUDENT.
- Izrazito nam je zadovoljstvo surađivati s mladim i ambicioznim ljudima te im radom na ovakvim praktičnim primjerima prenijeti svoje znanje i iskustvo. To je ujedno naša prilika da već sada prepoznamo potencijalne talente i predvodnike koji u budućnosti mogu postati dio našega uspješnog tima ali i da među studentima budemo još snažnije prepoznati kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca na hrvatskome tržištu, što potvrđuje i niz priznanja za uspješno upravljanje ljudskim potencijalima – izjavila je ovom prilikom glavna direktorica Maria Anargyrou-Nikolić.
- Uvijek je ugodno surađivati s tvrtkom koja ulaže trud i vrijeme kako bi podržala studentske projekte. Vjerujemo da ćemo nastaviti uspješno surađivati s Coca-Colom i na brojnim drugim projektima te stvoriti nove prilike da studenti na konkretnim poslovnim problemima pokažu svoja znanja i vještine – dodao je Luka Šlibar, predsjednik udruge eSTUDENT.
Valja napomenuti kako se na natjecanje prijavilo više od 300 natjecatelja-studenata u više od 120 timova. Kako bi dodatno obrazovali i pripremili studente, organizirane su konzultacije tijekom kojih su timovi imali prigodu izravno surađivati s Coca-Colinim voditeljem razvoja kategorije jakih alkoholnih pića.