Znanja
StoryEditor

Kako se svidjeti ljudima u uredu?

31. Svibanj 2014.
Piše:
lider.media

Vjerojatno ste primijetili da postoje ljudi koji simpatičniji od drugih. Katkada su te osobine urođene, no mogu se i naučiti. U poslovnom je okruženju moguće pokazati osobine korisne za pridobivanje simpatija.

Slične ste primjere mogli primijeti ukoliko gledate seriju ‘Mind Games‘, gdje u nedavnoj epizodi jedan od likova spominje osobinu koja definira ljude koji su svima simpatični – oni priznaju svoje mane, umjesto da čekaju da ih netko otkrije.

Evo nekoliko savjeta:

Postavljajte pitanja

Pomaganje je u ljudskoj prirodi i ljudi imaju porive dijeliti svoja znanja s drugima. Kada ih netko pita za pomoć, razvija se odnos simpatije jer se ljudima sviđa ideja da su referentna osoba za neko pitanje.

Više razgovarajte

Ako netko puno priča, nije nužno da priča gluposti ili da je nepristojan. Postoje ljudi koji govore sve što misle i detaljno iznose svoje ideje. Isto tako, ljudi preferiraju ovakav odnos umjesto formalnog komuniciranja e-mailovima.

Pomozite drugima bez očekivanja

Ako malo razmislite, vjerojatno su vam strašno simpatični ljudi koji vam pomažu oko kopirnog uređaja ili koji na brzinu provjere neku poslovnu ponudu, iako to nije njihova obveza. Budite, međutim, iskreni, nemojte to raditi iz nekih manipulativnih pobuda jer ljudi to prepoznaju.

Pažljivo slušajte

Slušanje je jednako bitno kao pričljivost. Simpatični ljudi pažljivo slušaju, znatiželjni su i žele naučiti nešto novo od svojih sugovornika.

Briga za druge

Na trenutak se prestanite baviti vlastitim brigama i okrenite se drugima. Ako nekome posvetite pažnju bez da imate od toga direktne koristi, svidjet ćete se ljudima.

Priznajte da niste u svemu stručni

Sveznalice, osim što najčešće guraju neku osobnu agendu, ljudima nisu simpatične jer obično odišu ponosom na svoju stručnost i znanje, što ljude odbija.

Humor je bitan

Svi vole opuštene ljude koji povremeno nabace neku šalu. Možda to jednostavno nije dio vaše osobnosti, ali to vas ne sprječava da se nasmijete na neku dobru šalu.

Razvedrite se

Jako ozbiljni ljudi su stalno fokusirani na neke osobne probleme i zbog toga djeluju sebično. Simpatični ljudi se mogu odmaknuti od briga i ponašati se opušteno.

Napadnost je loša osobina

Prilagođavajte se situacijama. Nemojte zahtijevati ručak u jednom restoranu, ako svi drugi žele u drugi. Nemojte nametati svoju volju.

Priznajte vlastite slabosti

To, naravno, ne znači da se trebate žaliti svakome koga sretnete ili se ponašati kao žrtva. Ako bez drame priznate da vam nešto nije jasno, drugi će vam sigurno predložiti neka rješenja.

22. studeni 2024 23:17