Znanja
StoryEditor

Žene se pokazale boljim liderima, ali muškarci su još uvijek traženiji

30. Lipanj 2014.
Piše:
lider.media

Žene-lideri pokazale su se boljima od svojih muških kolega u sve četiri najvažnije karakteristike lidera, kao i u deset od ukupno četrnaest osobina potrebnih za uspješno vodstvo. Ipak, 54% ispitanika očekuje da bi muškarci trebali biti ti koji će voditi svijet u idućih pet godina.

Pokazuje to studija "Ketchum Leadership Communication Monitor (KLCM)" u kojoj se istražuje razinu povjerenja u vodstvo. Ketchum je jedna od vodećih svjetskih agencija za odnose s javnošću, te je navedeno istraživanje proveo po treći puta.

KLCM studija ove je godine provedena na šest tisuća i petsto ispitanika u trinaest zemalja i ponovno se primarno bavi povezanošću između efikasne komunikacije i efikasnog vodstva. Ove godine, međutim, po prvi put je ispitana i povezanost između liderstva i spola.

Studija pokazala je kako se kriza povjerenja u lidere i neslaganje s načinima njihove komunikacije produbljuje, ali i otkrila da je budućnost komunikacije u novom, ‘nježnijem‘ modelu.

Marina Čulić Fischer, direktorica Ketchumovog ekskluzivnog zastupnika za Hrvatsku, agencije za odnose s javnošću DIALOG komunikacije smatra kako bi u istraživanju slijedeće godine trebalo istražiti zbog čega ljudi očekuju od muškaraca da ih vode ako žene evidentno imaju bolje liderske osobine. 

Istraživanje je pokazlo kako još manje ispitanika nego prošle godine (22% u odnosu na 24%) vjeruje da vođe u potpunosti pružaju efikasno vodstvo. Poslovni lideri još su manje izvrsni vođe nego prošle godine (29% u odnosu na 34%), iako im se još uvijek vjeruje više nego liderima iz drugih sektora (42% vjeruje da poslovni lideri ispunjavaju očekivanja u odnosu na 70% ispitanika koji misle da političari to ne čine).

Isto tako, ljudi žele akciju, ne samo priču. Žele da lideri pokazuju put vlastitim primjerom, žele otvorenu komunikaciju, priznavanje pogrešaka i lidere koji su u stanju izvući iz njih ono najbolje. 

Povjerenje je na prvom mjestu vrijednosti koje ispitanici cijene kod poslovnih lidera. Slijede kvaliteta i odnos s kupcima.Loše vodstvo sve više izravno pogađa prodaju (61% u odnosu na 60% prošle godine).

Uz to, na percepciju Lidera najveći utjecaj imaju tradicionalni kanali. Na prvom mjestu je pojavljivanje na televiziji (49%), na drugom osobno pojavljivanje pred zaposlenicima (42%), a na trećem službene objave (34%). Prisutnost na društvenim mrežama na percepciju liderstva utječe daleko manje - 16% ispitanika u ovom kontekstu ozbiljno doživljava Facebook, a samo 9% Twitter.

22. studeni 2024 12:30