Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja odobrila je namjeru provedbe koncentracije kojom Spar Hrvatska stječe 20 prodajnih mjesta Dinova-Dione na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije.
U Agenciji kažu kako je riječ o koncentraciji koja nema značajan učinak na tržišno natjecanje budući da se njome ne stvara novi niti jača postojeći vladajući položaj sudionika. Koncentracija će učinak imati na mjerodavnom tržištu trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije.
Njezinom provedbom, tržišni udjel Spara na području Grada Zagreba se povećava na omjer između 10 i 20 posto, čime će taj poduzetnik postati najznačajniji konkurent Konzumu, tržišnom lideru na području grada Zagreba. Provedbom koncentracije stoga će se povećati konkurentski pritisak na vodećeg tržišnog takmaca te će se ublažiti asimetrija tržišta.
Uzimajući u obzir to, kao i strukturu tržišta te broj konkurenata na njemu, Agencija je zaključila kako je riječ koncentraciji koja bi mogla pridonijeti većoj konkurenciji između poduzetnika na mjerodavnom tržištu pa je koncentraciju dopustila na prvoj razini.