Hrvatska turistička zajednica (HTZ), sa svojom globalnom PR agencijom Grayling, osvojila je prestižnu međunarodnu nagradu "PR Report Award" u kategoriji "Consumer Marketing", izvijestili su u srijedu iz Glavnog ureda HTZ-a.
Nagradu dodjeljuje nezavisni njemački magazin PR Report, namijenjen PR profesionalcima i stručnjacima odnosa s javnošću, a svečanost dodjele održana je u utorak navečer u Berlinu. Te se nagrade dodjeljuju od 2003. godine u ukupno 21 kategoriji, a o pobjednicima odlučuje stručna komisija od 32 stručnjaka za odnose s javnošću iz renomiranih PR agencija, kompanija i organizacija.
Iz Glavnog ureda HTZ-a ističu važnost nagrade, koju su dobili u jakoj konkurenciji poznatih svjetskih kompanija poput Microsofta, Colgate-Palmolivea i drugih.
Objašnjavaju da su s agencijom Grayling u prijavi na natječaj istaknuli i opisali dosad provedene i realizirane PR projekte na međunarodnim tržištima, poput "Around the World in One Country", "Croatia Loves You", "We’ll see you in Croatia", a sve u sklopu komunikacijskog koncepta "Full of Life".
Izražavajući veliko zadovoljstvo nagradom, direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić ističe kako to samo potvrđuje ono što iz HTZ-a intenzivno komuniciraju u posljednje vrijeme, a to je novi smjer u promotivnim aktivnostima kojim je HTZ krenuo prije dvije godine.
"Naše PR i marketing aktivnosti su integrirane, točno znamo kome se obraćamo, na koji način i na kojem tržištu. Imamo i globalne partnere na stranim tržištima koji nam, zajedno s našim predstavništvima, služe kao dodatna strateška podrška. Hrvatski turistički brend je, slikovito rečeno, svakim danom sve jači, a osvojene nagrade za nas istovremeno predstavljaju satisfakciju i motivaciju za daljnja djelovanja", rekao je Ivičić, naglašavajući kako je ova turistička godina, osim po turističkom prometu i prihodima, rekordna i po osvojenim nagradama i priznanjima.