Hrvatska
StoryEditor

Neuromarketing: Što nam “govori” vlastiti mozak?

25. Studeni 2015.
Piše:
lider.media

U srijedu, 25. studenog 2015. godine održan je 3. Alumni Afterwork susret u organizaciji specijalističkog poslijediplomskog studija Marketinški menadžment na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

U okviru Alumni Afterwork susreta marketinških stručnjaka organiziraju se predavanja eminentnih marketinških menadžera, radionice za polaznike studija i predavanja o specifičnim područjima te novim  marketinškim trendovima. Cilj inicijative okupljanja je inspirirati bivše i sadašnje polaznike studija, educirati ih o novostima u struci te im omogućiti bolje povezivanje s kolegama.

Do sada su održana dva uspješna Alumni Afterwork susreta. Na njima su gostovali gosp. Scott Neuman, direktor marketinga IBM-a za Središnju i Istočnu Europu te dva vrhunska menadžera iz hrvatske poslovne prakse, gosp. Željko Kukurin, tada predsjednik Uprave Istraturist d.d., danas predsjednik Uprave Valamar Riviera d.d. i gosp. Tomislav Popović, predsjednik Uprave Maistra d.d.. 

Treći Alumni Afterwork bio je posvećen vrlo atraktivnoj temi neuroznanosti potrošača o kojoj se sve više govori, ali većina marketinških stručnjaka još nije dobro upoznata s ovim područjem. Predavanje pod naslovom „Neuromarketing: Što nam „govori“ vlastiti mozak?“ održala je prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen, redovita profesorica u trajnom zvanju na Katedri za marketing Ekonomkog fakulteta u Zagrebu te voditeljica PDS-a Marketinški menadžment. Predavanje je obuhvatilo aktualna pitanja poput:

- Što su neuroznanost potrošača i neuromarketing?- Kako se neuroznanstvene metode koriste u marketingu?- Koji su rezultati dosadašnjih istraživanja provedenih u područjima izgradnje marke u svijesti potrošača, oglašavanja, dizajna proizvoda i ambalaže, percepcije cijene i rizika od strane potrošača, povjerenja potrošača i dr.?

Istaknute su i kritike upućene neuromarketingu te financijska, etička i zakonska ograničenja s kojima se njegova primjena suočava. Posebno je naglašen oprez u popularizaciji neuromarketinga u neznanstvenim krugovima zbog čestog krivog shvaćanja njegovog značenja i stvaranja animoziteta (npr. “kopanje po mozgu”, “brandwashing”). Istaknuta je potreba za edukacijom stučnjaka različitih profila za provođenje istraživanja i potreba za edukacijom iz područja neuromarketinga na akademskoj razini. Svojim izlaganjem, prof. dr. sc. Ozretić Došen potaknula je zanimljivu raspravu i brojna pitanja publike.

22. studeni 2024 20:51