
Piše: Mato Rajić
Kako mijenjaju marketing, tako digitalni trendovi mijenjaju i našu edukaciju, zbog čega se ona iz godine u godinu mora prilagođavati novim tehnikama, medijima i alatima. Najveća je promjena svakako u primjeni umjetne inteligencije – koja vam može pomoći u provedbi, ali i odmoći ako je ne upotrebljavate pravilno.
Edukacija se održava online i uživo: prva dva modula 4. i 5. ožujka putem Zooma te treći uživo 6. ožujka u hotelu Sheraton u Zagrebu (dvorana Rovinj/Split/Dubrovnik na prvom katu).
Na našoj edukaciji doznat ćete što se promijenilo u posljednjih nekoliko godina i koji trendovi vladaju danas. Osim primjene AI alata, naučit ćete kako, primjerice, postaviti kampanju na Meti (Facebooku/Instagramu) ili kako privući bazu korisnika kojima ćete slati okružnice (newslettere).
Kako ću postati vidljiv?
Na stvarnim primjerima pokazat ćemo kako postati vidljiv koristeći se različitim medijima i tehnikama. Iako se ova edukacija ponajprije bavi digitalnim marketingom, naučit ćete da ga u praksi često treba kombinirati i s tradicionalnim platformama.
Kako ću kreirati sadržaj?
Da, video je dominantan, no kako snimiti videosadržaj da bi ga publika primijetila? Koja je najbolja praksa pri izradi videa i zašto video koji prolazi na YouTubeu nema jednak učinak na TikToku? Blogovi i tekstni sadržaji i dalje su važni i za vaše pozicioniranje na tražilicama i za privlačenje potencijalnog korisnika. Sve to pokazat ćemo na temelju iz primjera iz prakse.
Kako ću mjeriti uspjeh kampanje?
Bez cilja nijedna marketinška aktivnost nema smisla. Kako pravilno postaviti cilj i kako ga mjeriti, koji su alati na raspolaganju i jesu li besplatni itd.?
Nećemo sada baš ni sve otkriti, ali na kraju ćete i sami proći cijeli marketinški proces.
Ova edukacija nije samo teorijski seminar nego i prilika da u tri dana steknete konkretna znanja koja će vam omogućiti postizanje stvarnih rezultata. Ne čekajte da vas konkurencija prestigne – prijavite se i učinite 2025. godinom svog uspjeha!
Sve ostale informacije o modulima i predavačima možete naći na poveznici.