Talijanski trgovački lanac Eurospin imat će dosta izazova pri dolasku na hrvatsko tržište, komentira stručnjak za prehrambenu industriju i trgovinu Boris Teški.
- S obzirom na to da se radi o vertikalno integriranom poslovnom modelu hard diskontera, pred Eurospinom je dosta izazova - lokacijskih, logističkih, a kao što smo svjedoci i kadrovskih. Zato ne treba očekivati brzu penetraciju Eurospina na hrvatsko tržište - objašnjava poslovni savjetnik Teški kako će se taj trgovački lanac, koji postoji već 15 godina, a većinu prodavaonica ima u Italiji i Sloveniji, polagano probijati na našem tržištu.
>>> Talijanski diskonter stiže u Hrvatsku
Ipak, dodaje kako bi se u slučaju akvizicije nekog od već postojećih trgovačkih lanca u Hrvatskoj, situacija na maloprodajnom tržištu mogla stubokom promijeniti.
- Budući da postoje neki trgovci s formatima koji odgovaraju njihovom profilu, u slučaju akvizicije mogli bi brzo i učinkovito promijeniti situaciju na tržištu.
Podsjetimo, Eurospin, lanac trgovina specijaliziran za prodaju prehrambenih proizvoda, objavio je da uskoro stiže u Hrvatsku, a kao dodatna potvrda tome je i što na raznim društvenim mrežama traži radnike, građevinska zemljišta i komercijalne nekretnine s parkingom u gradovima s više od 10 tisuća stanovnika. Raspisani su i natječaji za djelatnike u marketingu, administraciji logističke radnike, kontrolore upravljanja i poslovnog tajnika.