Dalibor Šumiga, specijalist za bihevioralni marketing i osnivač Promosapiensa, prve bihevioralne agencije u Adria regiji, prava je poslastica na programu Liderove konferencije Marketing and Sales by Numbers koja će se održati u petak 7. lipnja u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema.
Dalibor Šumiga oduševljava publiku na regionalnim i međunarodnim konferencijama svojim praktičnim primjerima bihevioralnog marketinga, a sudeći prema onome što nam je najavio, neće iznevjeriti ni sudionike Liderove konferencije o marketingu i prodaji.
- Pokazat ćemo kako se može izmjeriti brand awareness na podsvjesnoj razini i spriječiti pad tržišnog udjela. Također, kroz eksperiment s publikom pokazat ćemo kako mozak sprema marketinške poruke. Za sam kraj, prezentirat ćemo dva bihevioralna eksperimenta - test direktnog utjecaja Facebook objava na brick&mortar prodaju i veliki eksperiment u kojem smo testirali iracionalno ponašanje birača na izborima - kazao je Šumiga, Google Growth Engine ambasador za Adria regiju, koji će s nama podijetiti dio znanja o potrošačkoj psihologiji i neuromarketingu koja je kroz iskustvo stjecao 18 godina.
Želite li saznati zašto kupci ‘lažu‘ kada pričaju o vašem proizvodu i kako pomoću bihevioralnog marketinga otkriti stvarnu percepciju svojih kupaca i njihove potrošačke navike, osigurajte na vrijeme svoje mjesto na ovoj jedinstvenoj konferenciji koja spaja dva ključna, ali često vrlo neusklađena odjela - marketing i prodaju.