Aktualno
StoryEditor

FOTO: Započela Liderova konferencija o marketingu i prodaji

07. Lipanj 2019.

- Paradigma marketinga značajno se promijenila, zato je nužno pratiti sve trendove koji se pojavljuju, jer svjesni smo svih promjena u marketingu i baš zato je bitna ova konferencija, jer marketing slijedi digitalnu revoluciju i razvija se ruku pod ruku s njom, rekao je glavni urednik tjednika Lider Miodrag Šajatović prilikom otvorenja Liderove konferencije o marketingu i prodaji pod nazivom "Marketing and Sales by Numbers" koja se održava u petak u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema.

[caption id="attachment_387692" align="aligncenter" width="750"] Miodrag Šajatović, Foto: Ratko Mavar/Lider[/caption]

Nakon uvodnog govora održano je predavanje o bihevioralnom marketingu o kojem je govorio Dalibor Šumiga, osnivač i glavni izvršni direktor Promosapiensa. Objasnio da je bihevioralni marketing usko vezan uz digitalni marketing te da se svakodnevno radi 15 eksperimenata na 25 tisuća ispitanika. Uz analizu sadržaja Facebooka, Instagrama i drugih društvenih mreža, prate se sve popularniji video sadržaji koji se na globalnoj razini pojavljuju online u stotinama tisuća video uradaka svake minute, a postaju sve zanimljiviji za analizu.

- Značajan segment u analizi kupaca je neuromarketing, gdje uz ekperiment mjerenja električnih inpulsa mozga pratimo kako reklamni sadržaji utječu na impulse mozga, je li određeni sadržaj zanimljiv ili ne, i kako pojedinac reagira na reklamnu poruku koja mu je ponuđena. Također, analiziramo i kognitivno opterećenje, koje pokazuje je li reklama dosadna i naporna konzumentima i izaziva li određeno opterećenje te tzv. "willingnes to pay", tj. koliko je kupac spreman maksimalno platiti za određeni proizvod - rekao je Šumiga.

[caption id="attachment_387716" align="aligncenter" width="750"] Dalibor Šumiga, Foto: Ratko Mavar/Lider[/caption]

Ideja konferencije je na jednom mjestu okupiti brojne predavače, stručnjake iz marketinga i prodaje, a namijenjena je ključnim ljudima marketinških i prodajnih odjela u kompanijama, koji će uz pomoć novih saznanja pokušati povećati prodaju i profit tvrtke.

"Što je uspješan prodajni prostor?" predavanje je koje će u nastavku održati Damjan Geber, suosnivač i glavni izvršni direktor agencije Brigada koji će govoriti o važnosti percepcije kvalitete brenda, doživljaju ugode koji potrošači kupuju u trgovinama i važnosti osjetilnog marketinga -  vida, sluha, okusa, mirisa i dodira.

O tome zašto je sadašnji način prodaje zastario i kako ga promijeniti govorit će Dragan Vojvodić, prodajni ekspert i trener.

Nikola Vrdoljak iz agencije 404 i Hrvoje Kujundžić iz SAP-a održat će predavanje o upravljanju iskustvom, točnije, kako kupce svojih proizvoda učiniti vjernim klijentima, a zaposlenike promotorima brenda.

[caption id="attachment_387711" align="aligncenter" width="750"] Dalibor Šumiga i Matea Puhalo Matica, Foto: Ratko Mavar/Lider[/caption]

Na konferenciji će biti održana četiri panela: Marketing vs. prodaja, Doba digitalne televizije, Kako targetirati potrošača te Izazov oglašavanja u digitalno doba. Održat će se i nekoliko radionica - radionica prodajnih vještina pokušat će dati odgovor na pitanje zašto slanje ponuda nije prodaja i što se može raditi bolje, dok će digitalna marketing radionica podučiti kako raditi Facebook i Instagram oglase. Treća radionica koju će voditi Lana Horak Pajić iz Prve Formule bavit će se komunikacijom u timu i pokušati pokazati kako određena struktura i dinamika razgovora čine neki dogovor efikasnim, zaključke održivima i rješenja mogućim.

Publici će se predstaviti i Igor Belošić, zamjenik glavnog direktora Sun Chemicala, Vedran Sorić, direktor prodaje Sorbel grupe koji će govoriti o tzv. prodajnom mozaiku kao temelju uspješne organizacije i mnogi drugi.

[caption id="attachment_387715" align="aligncenter" width="750"] Foto: Ratko Mavar/Lider[/caption]

Cilj svih predavanja, radionica i panela je ljudima iz marketinga i prodaje različitih kompanija, približiti neke od provjerenih načina marketinga koji se temelje na podacima i brojkama koji analizirani i filtrirani postaju podloga za razvoj strategija tvrtki. Svi ti podaci, kvalitetna analitika, definirana strategija, prodajne i marketinške vještine imaju za cilj povećati lojalnost klijenata koja će izravno utjecati na povećanje prihoda, što je konačni cilj svake marketinške aktivnosti. Zlatni sponzor konferencije je SAP d.o.o., sponzor je Carlsberg Hrvatska, dok  je medijski pokrovitelj Press clipping.

22. studeni 2024 16:01