Misija osnivača ovog španjolskog brenda je stvaranje bolje budućnosti za Zemlju i čovječanstvo, a 20 posto svog profita odvajaju za financiranje novih izvora pitke vode u zemljama u razvoju
Brendovi su postali svjesni da potrošači danas imaju mnogo više kriterija koje treba ispuniti, a konkurencija na tržištu nikad nije bila veća. Rezultati istraživanja koje je proveo Istraživački institut Capgemini pokazali su da čak 79 posto potrošača mijenja svoje kupovne preferencije na temelju društvene odgovornosti, uključenosti ili utjecaja brenda na okoliš. Zato od tvrtki očekuju da načela održivosti primjenjuju u svojoj proizvodnji i poslovanju. Među onima koji su prepoznali želje i potrebe kupaca ističe se španjolski brend HAAN koji je odnedavno prisutan i na hrvatskom tržištu.
Jednostavni sastojci i minimalistički dizajn
HAAN su osnovali Eric Armengou i Hugo Rovira 2018. godine, a danas je zahvaljujući svom atraktivnom dizajnu, ekonomičnom pakiranju i kvalitetnim sastojcima postao jedan od omiljenih brendova za osobnu njegu diljem Europe. Proizvodi iz HAAN asortimana sadrže probiotski kompleks i veganski certifikat, a sastojci su jednostavni i minimalno procesuirani. Uz to, postoji mogućnost reciklaže, ali i ponovnog punjenja ambalaže, zbog kojeg se u proizvodnji koristi čak 89 posto manje plastike te 80 posto manje vode i energije.
Među najpopularnijim HAAN proizvodima ističe se dezinficijens za ruke koji je kod kupaca izazvao oduševljenje zbog laganog sistema raspršivanja, svoje učinkovitosti, ali i činjenice da dolazi u čak 15 različitih mirisa i može se ponovno puniti. Ako smo nešto naučili u posljednje dvije godine, to je da sa sobom uvijek trebamo imati jedan dezinficijens kako bismo sebe i bližnje zaštitili od bakterija i virusa. Praktična ambalaža ovog dezinficijensa omogućuje kupcima da ga nose i u džepu te im je tako u svakoj situaciji nadohvat ruke.
Krema za ruke iz HAAN asortimana također je jedan od must-have proizvoda u osobnoj njezi, a njezina lagana i ugodna tekstura te dizajn u kojem su korištene pastele boje inspiriran je kremastim sladoledom. Ova krema za ruke dolazi u tri verzije: Carrot Kick, Coco Cooler i Fig Fizz, te predstavlja probiotičku superhranu koju koža treba da bi ostala zdrava iznutra i izvana. Napravljena je od 96 posto sastojaka prirodnog podrijetla i pruža odličnu hidrataciju koži, koja je naročito važna u ljetnom periodu.
Pored spomenutih proizvoda, u HAAN asortimanu mogu se pronaći i jednako popularni tekući sapun za ruke te pasta zube, a sada je lansirana i nova linija proizvoda pod nazivom CREATE.
Trendy kolekcija kao stvorena za ljetni užitak
U CREATE kolekciji nalaze se silikonska četka za lice, mini kozmetički hladnjak, električna turpija za pedikuru te električna četkica za zube i četkica za lice. Svaki od ovih proizvoda sigurno će pronaći svoje mjesto u ljetnoj skincare rutini, a ovo su neke od njihovih glavnih prednosti.
Ultrazvučna silikonska četkica za lice zvučnom mikro vibracijom uklanja nečistoće, šminku, masnoću i prljavštinu s lica, istovremeno stimulirajući cirkulaciju krvi i prirodnu regeneraciju kože. Za svakodnevnu upotrebu i lak transport može se nositi i u torbici. Koristi se s uobičajenim sredstvom za čišćenje lica ili samo s vodom, a birati se može između 8 brzina.
Mini hladnjak retro dizajna dolazi s kabelom za spajanje u vozilima, a trenutno je dostupan u pastelno narančastoj i zelenoj boji. Hladi ili grije prema osobnim potrebama, od hrane i pića pa sve do kozmetičkih proizvoda kao što su serumi, tonici, kreme i slično. Retro dizajn iz 50-ih daje mu vintage notu, a njegov kapacitet od 4 litre omogućit će pohranu svih kozmetičkih proizvoda. Idealan je suputnik na putovanjima, naročito ljeti, na radnom mjestu, ali i u domu s obzirom na to da ne zauzima puno prostora.
Električna turpija za pedikuru minimalističkog je i kompaktnog dizajna te omogućuje mekana i njegovana stopala u svega nekoliko sekundi. Ima tri razine čišćenja, za debele, srednje i generičke žuljeve, te radi pri brzinama od 1600 i 1970 okretaja u minuti. Svojom USB punjivom baterijom pridonosi smanjenju količine otpada štetnog za Zemlju, kao što su baterije.
Sonic vibrirajuća četka s izmjenjivim glavama omogućuje čišćenje zubi, lica i područja oko očiju. Zahvaljujući zvučnoj vibraciji svojih 8 brzina (do 14400 vibracija u minuti), uklanja više prljavštine te je učinkovitija od ručnih ili električnih četkica. Uz autonomiju od oko 120 minuta i vrijeme punog punjenja od samo jednog sata, može pokriti sve potrebe kompletnog čišćenja lica i zuba. Dolazi u tri pastelne boje, sadrži USB punjač i ima ocjenu zaštite IPX7, što znači da se može lagano uroniti i prati izravno pod tekućom vodom, radi praktičnosti.
Osim proizvoda iz nove kolekcije, više informacija o ostatku HAAN asortimana možete potražiti na službenoj stranici brenda i Instagram profilu za hrvatsko tržište.