Posljednje dvije godine, najveći rast ulaganja u oglašavanje zabilježilo je internetsko oglašavanje, a pored klasičnog display oglašavanja, podatci pokazuju rast oglašavanja kroz tražilice i društvene mreže. S obzirom na to da je područje promocije, mjerenja i optimizacije marketinških aktivnosti na Internetu postalo izuzetno kompleksno te se mijenja iz dana u dan, potrebno je kontinuirano se educirati iz svih relevantnih područja Internet marketinga.
Sada je i službeno da prema brojnim istraživanjima provodimo više vremena na mobilnim uređajima nego pred televizijskim ekranom ili računalom. Čak 95 posto mladih u Hrvatskoj pristupa internetu putem smartphonea, a već ove godine pojedini veliki brandovi u našoj zemlji napravili su znatan iskorak što se tiče internet marketing oglašavanja.
Upisom na Mirakul Internet marketing Akademiju polaznici imaju priliku kroz sedam optimalno raspoređenih modula naučiti sve najnovije tehnike i alate za digitalno poslovanje i oglašavanje, upoznati vodeće hrvatske stručnjake iz Degordian-a, Jasno i glasno, Escape-a, GoAds-a, agencije Švicarska i Pomalo te razmijeniti kvalitetna iskustva s drugim polaznicima koji, u pravilu, dolaze iz vodećih hrvatskih tvrtki koje imaju iznimno visoka očekivanja od učinkovitosti marketing aktivnosti i prodaje putem Interneta.
Program Mirakul Edukacijskog centra se sastoji od 7 redovnih modula, ukupnog trajanja 64 nastavna sata, a održat će se od 19. listopada 2018. godine do 1. veljače 2019. godine.
Pregled programa po modulima:
MODUL 1 (19. listopada 2018.)
Internet marketing
Predavači:
Domagoj Davidović, suosnivač agencije Švicarska
Ivo Novak, direktor usluga digitalnog marketinga Degordiana
MODUL 2 (8. i 9. studenoga 2018.)
Social Media Marketing – Marketing na društvenim mrežama Predavačice:
Ana Penović, suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno
Milica Žagar, account i community managerica
MODUL 3 (23. studenoga 2018.)
SEO - Optimizacija web stranica za tražilice
Predavač:
Marko Pačar, Head of web analytics & optimization u Degordianu
MODUL 4 (30. studenoga 2018.)
Google Ads (AdWords) – osnovni modul
Predavač:
Vice Božić, certificirani stručnjak za Google AdWords i Google Analytics, jedan od pionira digitalnog marketinga u Adriatic regiji, direktor digitalne agencije GoAds
MODUL 5 (14. prosinca 2018.)
Google Ads (AdWords) – napredni modul
Predavač:
Vice Božić, certificirani stručnjak za Google AdWords i Google Analytics, jedan od pionira digitalnog marketinga u Adriatic regiji, direktor digitalne agencije GoAds
MODUL 6 (18. siječnja 2019.)
Google Analytics - analiza uspješnosti web sjedišta
Predavač:
Zorin Radovančević, Google Analytics specijalist iz agencije za internetski marketing i oglašavanje Escape studio
MODUL 8 (1. veljače 2019.)
Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje
Predavačica:
Dražena Lejo je direktorica i vlasnica agencije Pomalo
Seminari i radionice održat će se u Zagrebu – Kraš Auditorium, Ravnice 48.
Sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama Internet marketing akademije.