Aktualno
StoryEditor

Istraživanje o najdražim brendovima: Alkoholne i bezalkoholne sklonosti Hrvata

29. Travanj 2018.

Ispitanici iz cijele Hrvatske potvrdili su dramatične promjene na tržištu alkoholnih i bezalkoholnih pića na koja svjetska istraživanja već neko vrijeme upozoravaju: što su generacije mlađe, to više piju žestoka pića, a manje vino.

Istraživanje objavljeno u Liderovom specijalu ‘Brendovi‘, u kojemu su sudjelovali ispitanici iz cijele Hrvatske, potvrdilo je i najveću sklonost četiri moćne potrošačke generacije prema pivu. No, nisu sve generacije najsklonije jednom pivskom brendu.

>>> Novi specijal ‘Brendovi’: Automobili koje Hrvati najviše vole

Među ispitanicima iz generacija Z, Y i X te ‘baby bommera‘ bilo je ukupno 56,4 posto žena i 43,6 posto muškaraca. Iz Dalmacije ih je u istraživanju sudjelovalo  ukupno 18,1 posto; iz Istre, Hrvatskog primorja i Gorskog kotara ih je 11,8 posto; iz Like, Korduna i Banije 8,6 posto; iz Sjeverne Hrvatske 15,9 posto; iz Slavonije 20,7 posto i 24,9 posto njih je iz Zagreba.

Više u ‘tekućim‘ sklonostima Hrvata može se doznati na stotinu stranica izdanja ‘Brendovi‘ koje potražite uz primjerak Lidera na svim kioscima Tiska i iNovina.

22. studeni 2024 10:18