Angažiranje jednog od najboljih hrvatskih nogometnih reprezentativaca Ivana Rakitića u marketinškoj kampanji za keks Domaćica zagrebačkom se Krašu pokazalo kao marketinški potez desetljeća.
Kako je hrvatska reprezentacija napredovala prema finalu Svjetskog nogometnog prvenstva, tako je ‘eksplodirala‘ i prodaja Domaćice. Marica Vidaković, prokuristica Kraša, izjavila je da se u prvih deset dana srpnja u Hrvatskoj prodaja Domaćice udvostručila.
>>>Kraš ostvario dobit četiri milijuna kuna, 48 posto više nego lani
- Ivan je jedan od stupova naše reprezentacije, baš kao što je i Domaćica jedan od naših glavnih proizvoda, a on taj marketinški posao sjajno odrađuje. Rekla bih čak da on to više radi kao vjerni potrošač i ljubitelj Domaćice nego po službenoj dužnosti, rekla je Vidaković.
Suradnja Kraša i Ivana Rakitića, kao ambasadora Domaćice, počela je nakon što je potkraj 2015. Rakitić na društvenim mrežama objavio fotografiju na kojoj jede Kraševe kekse sa svojim klupskim kolegama iz FC Barcelone, glasovitim Neymarom i Pereirom.
Tu je fotografiju samo u prvom danu objavljivanja vidjelo više od pet milijuna ljudi na Facebooku te 700 tisuća Rakitićevih pratitelja na Instagramu i Twitteru. Tada su Domaćice jednostavno planule s polica trgovina u kojima se prodaju u Španjolskoj.
Spontana Raktićeva reklama utjecala je na to da Kraš angažira tog nogometaša u kampanji za Domaćicu već treću godinu zaredom. Kraš je kampanju dodatno pojačao podijelivši navijačima tijekom Svjetskog prvenstva čak 20 tisuća pakiranja Domaćice te stavljanjem golemog plakata na zgradu Kraša.