Talijanska Lavazza Grupa preuzima Mars Drinks, uključujući njegove vodeće brendove Flaviju i Klix systems. Tim potezom Lavazza nastavlja strategiju širenja poslovanja na ključna tržišta Sjeverne Amerike, Njemačke, Ujedinjenog Kraljevstva i Francuske.
Akvizicija će, kako tvrde iz Grupe, omogućiti Lavazzi da učvrsti svoju poziciju u pokrivanju svih segmenata tržišta kave.
- Ova akvizicija savršeno se uklapa u našu strategiju međunarodnog širenja i učvršćivanja pozicije na ključnim tržištima, kao i u želju da ostvarimo još prisniji odnos s našim krajnjim potrošačima. Današnja transakcija s tvrtkom Mars Incorporated u skladu je sa zajedničkom vizijom i vrijednostima koje kao obiteljske tvrtke dijelimo te snažnim fokusom koji pridajemo kvaliteti naših proizvoda i odanosti našim zaposlenicima i suradnicima, rekao je Antonio Baravalle, CEO Lavazza Grupe.
[caption id="attachment_362555" align="aligncenter" width="750"] Antonio Baravalle[/caption]
Izvršni direktor Mars Incorporateda Grant F. Reid također je pozdravio poslovni iskorak koji su napravili, iako naglašava kako je teško oprostiti se s važnim dijelom biznisa kojim su se godinama bavili i stvorili značajne brandove.
- Vjerujemo kako je došlo vrijeme za promjenu. Uvjereni smo kako će ova odluka dugoročno omogućiti Lavazzi veliki uspjeh, rekao je.
Ovim ugovorom Lavazza Grupa preuzima Marsovo poslovanje u Sjevernoj Americi, Njemačkoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Francuskoj, Kanadi i Japanu te i proizvodne pogone u UK-u i SAD-u. Poslovanje koje je prodano Lavazzi 2017. je ostvarilo oko 350 milijuna prihoda i zapošljava 900 ljudi. Ugovor bi trebao stupiti na snagu do kraja godine.