Lošinjska Grupa Jadranka krajem kolovoza zabilježila je milijun noćenja ove godine, što je ranije nego prošle, te je potvrda da su gosti prepoznali ulaganja u ponudu i kvalitetu, ocjenjuju iz Jadranke i najavljuju nova ulaganja.
>>>Jadranka grupa nagrađuje radnike: Rastu plaće i uskrsnice, dijele se prigodne nagrade
"Jadranka je peta po veličini turistička kompanija u Hrvatskoj, koja je u razvoj, objekte, ljudske potencijale, kvalitetu usluge i drugo u zadnjih pet godina uložila više od 170 milijuna eura. Ove godine je to bilo i u nove restorane te uvođenje izravnih zrakoplovnih linija s Lošinja prema tri hrvatska grada i švicarskom Luganu, što je s ranijim ulaganjima u ponudu visokokategoriziranih hotela u Malom i Velom Lošinju te kampove pridonijelo prometu i zadovoljstvu gostiju", ističu iz Jadranke, koja stoji iza hotelskog brenda Lošinj Hotels&Villas.
Naglašavaju pritom i važnost milijuntog noćenja prije kraja kolovoza u ovoj godini, koja prethodi ostvarenju nekih od najvažnijih planiranih investicija za još bolje pozicioniranje turističke ponude Lošinja te njenom daljnjem prilagođavanju ukusima najzahtjevnijih gostiju, uz istodobno bitno produljenje turističke sezone.
>>>U Jadranki milijunto noćenje deset dana prije nego lani
"U 2018. su ostvareni značajni pomaci na projektima proširenja Zračne luke Mali Lošinj te izgradnje Eco Golf Resorta Matalda, koji su ključni za daljnji turistički i gospodarski razvoj lošinjskog arhipelaga te podizanje turističke ponude Hrvatske na višu razinu, čemu ćemo uz ostalo biti posvećeni i u idućim godinama", poručuju iz Jadranke.