Aktualno
StoryEditor

Mario Baburić postaje prvi glavni financijski direktor Infobipa

05. Rujan 2019.

Mario Baburić novi je glavni direktor financija u Infobipu, a ova CFO pozicija po prvi je puta otvorena u povijesti kompanije. Njegovo imenovanje u skladu je s Infobipovim planovima za daljnji rast, ulaganja i investicije, a Baburić će osim vođenja financija, biti zadužen i za buduća strateška planiranja i akvizicije u Infobipu.

Mario Baburić je korporativni menadžer i investicijski bankar s više od deset godina poslovnog iskustva na vodećim pozicijama na području srednje i istočne Europe. Posjeduje veliko iskustvo i ekspertizu u području kontrolinga, financiranja, planiranja, spajanja i akvizicija te korporativnih financija.

Prije dolaska u Infobip, Baburić je obnašao uloge starijeg potpredsjednika za Globalni razvoj poslovanja i izvršnog direktora sektora Kontrolinga i Razvoja poslovanja u Podravci. U koprivničku tvrtku stigao je iz Zagrebačke banke (Unicredit Corporate & Investment Banking), gdje je kao direktor Korporativnih financija u odjelu investicijskog bankarstva bio zadužen za savjetovanja. Uspješno je sudjelovao na velikom broju transakcija u različitim industrijama.

Od godine 2017. suosnivač je i tvrtke Creative Fields Holding, tehnološkog startupa sa sjedištem u Londonu, koji se bavi razvojem alata za izradu mreža i pripremu računalnih simulacija tokova fluida. Doktorirao je na zagrebačkom Fakultetu strojarstva i brodogradnje i stekao je MBA obrazovanje sa specijalizacijom u području financija na Rotterdamskoj poslovnoj školi.

O Infobipu:

Infobip, jedna od vodećih IT kompanija u Hrvatskoj, krenuo je kao mala startup kompanija iz Vodnjana u Istri. Danas, s više od deset godina iskustva u industriji, globalno zapošljava više od 1800 ljudi te kroz 64 ureda posluje na šest kontinenata. Razlog ovolikom uspjehu su Infobipova komunikacijska platforma i usluge koje mogu doprijeti do gotovo 7 milijardi korisnika i stvari u više od 190 zemalja, omogućavajući tako besprijekornu mobilnu komunikaciju poslovnih subjekata sa svojim korisnicima - na svakom kanalu i uređaju, u svakom trenutku i bez obzira na to u kojem se dijelu svijeta nalaze. Samo u 2018. godini dvije trećine svjetske populacije, odnosno 4.7 milijardi ljudi koristilo je njihove servise i usluge.

Kompanija surađuje i u partnerstvu je s vodećim mobilnim operatorima, kompanijama koje razvijaju messaging aplikacije, bankama, e-commerce kompanijama, društvenim mrežama i tehnološkim kompanijama. Infobip je u svijetu prepoznat kao dobitnik brojnih nagrada za kvalitetu usluga koje provodi pri čemu surađuje s više od 300.000 klijenata; s najvećim svjetskim chat aplikacijama poput WhatsAppa, Vibera, Telegrama, te s globalno poznatim brendovima poput Virgin Megastore, Strave, Ubera, Zendeska, Taxifya i mnogim drugima.

22. studeni 2024 04:55