Američki lanac restorana brze hrane McDonald‘s zabilježio je pad dobiti i prihoda u trećem tromjesečju, ali i rast u ključnim regijama, uključujući Veliku Britaniju, Francusku i Japan, što ukazuje na nastavak poboljšanja prodaje. Neto dobit McDonald‘sa pala je u proteklom kvartalu na 1,6 milijardi dolara, što je 13,1 posto manje u odnosu na isto razdoblje prošle godine. No, tada je dobit te kompanija porasla za otprilike 850 milijuna dolara, zahvaljujući prodaji poslovanja u Kini i Hong Kongu.
Prihodi McDonald‘sa pali su, pak, u trećem tromjesečju za 6,7 posto, na 5,4 milijarde dolara, pokazuje kvartalno izvješće te kompanije, objavljeno u utorak. No, istodobno su prihodi od prodaje u restoranima otvorenim dulje od 13 mjeseci, ključni pokazatelj u ugostiteljskom poslovanju, porasli u sve četiri ključne regionalne kategorije. Na matičnom, američkom tržištu porasli su za 2,4 posto.
Tvrtka je također zabilježila snažan rast prodaje u Velikoj Britaniji, Australiji, Francuskoj, Italiji, Nizozemskoj i Japanu, navodi se u poslovnom izvješću. Dobri rezultati nadovezuju se na poboljšanje prodaje u protekle tri godine zahvaljujući naporima da se pojednostavi meni kako bi se ubrzala usluga. Kompanija je, također, osuvremenila mobilne aplikacije kako bi uspješnije udovoljila zahtjevima kupaca. McDonald‘s je ulagao i u uslugu isporuke hrane.
"Učinili smo smo značajan napredak u modernizaciji restorana širom svijeta, poboljšavajući uslugu i iskustvo za milijune kupaca koje svakodnevno opslužujemo", poručio je u izvješću izvršni direktor McDonald‘sa Steve Easterbrook.