Aktualno
StoryEditor

Novi specijal ‘Brendovi‘: Automobili koje Hrvati najviše vole

28. Travanj 2018.

Koji su najdraži brendovi naraštaja rođenih nakon 1945.  iz prehrambenog, financijskog, modnog  i još dvadeset sektora donosi opsežno Liderovo specijalno izdanje ‘Brendovi‘.

U istraživanju o omiljenim brendovima moćnih potrošačkih generacija – Z, Y i X te ‘baby boomera‘, koje je za Lider među ispitanicima iz cijele Hrvatske provela agencija Hendal,  među ostalim može se iščitati kako sve generacije ponajviše vole njemačke automobile.

Sve četiri generacije svojim su najdražim automobilom ipak proglasile marku drugog ‘njemačkog‘ proizvođača. Kao ‘spoiler‘ o automobilima koje najviše vole Hrvati može poslužiti podatak da je ukupno, među svim naraštajima, najviše glasova osvojio Audi.

Tko su pobjednici među najmoćnijim potrošačkim genaracijama može se doznati na stotinu stranica specijala ‘Brendovi‘ koje potražite uz primjerak Lidera na svim kioscima Tiska i iNovina.

22. studeni 2024 15:13