Gotovo svi glavni izvođači velikih poslova iz pretkriznog doba kada je građevinarstvo cvjetalo su bivši, propali, i može se opravdano postaviti pitanje gdje su rezultati i stečene dobiti u tom za graditelje izuzetno dobrom vremenu. Tvrtka Građevinarstvo i proizvodnja Krk ( GP Krk) u prvih šest mjeseci ove godine bilježi rast ukupnog prihoda za 46 posto i poboljšanje rezultata u odnosu na prošlu godinu.
„Rast prihoda djelomice imamo zahvaliti i odličnim vremenskim prilikama u prvom kvartalu“, rekao je predsjednik Uprave GP Krk Josip Purić u intervjuu za portal tockanai.hr.
„Za GP Krk je 2016. bila najteža u dugoj sedmogodišnjoj krizi. Zabilježili smo pad ukupnih prihoda za 17 posto na 527 milijuna kuna, ali i pad ostalih rezultata poslovanja. Radovi izvedeni u inozemstvu su djelomično oporavili ove rezultate i učinili ih koliko-toliko podnošljivima“.
„Nažalost, naš core biznis, cestogradnja, i dalje tone. Gradimo nakon duge pauze i stanove za tržište - urbane vile“, pojašnjava Purić.
„Bez obzira na trenutačni rast poslova gradnje i adaptacije objekata u turizmu i visokogradnje općenito, situacija u ostalim dijelovima građevinske industrije, na poslovima gradnje pa i održavanja prometnica i infrastrukture, je kritično niska. Sada možemo polemizirati je li veliku odluku o gradnji auto-ceste do Splita u tri godine trebalo donijeti ili ne. U tada postavljenim zadacima leži odgovor o predimenzioniranju, možda megalomaniji tog trenutka. Činjenica je da su gotovo svi glavni izvođači tih poslova i tog vremena bivši, propali i može se opravdano postaviti pitanje gdje su rezultati i stečene dobiti u tom za graditelje izuzetno dobrom vremenu. Nažalost tako brz i snažan razvoj građevinarstva u Hrvatskoj nije rezultirao probojem na strana tržišta i svakako je jedan od razloga dodatnog urušavanja cijele grane građevinarstva u državi. Očito je nedostajalo ili hrabrosti ili sposobnosti nastupanja van sigurnosti matične države", kazao je Purić.
Cijeli intervju možete pronaći na ovome linku.