Aktualno
StoryEditor

Saznali smo tko je uzeo IdejaX i Young Lions nagrade i pobjednike Effie i MIXX natjecanja

16. Travanj 2018.

Kad se na jednom mjestu okupe visoko kvalificirani kreativci iz najboljih domaćih agencija onda je jasno da je pred takvim žirijem strahovito težak zadatak - pronaći radove koji su se istaknuli svojim kreativnim idejama i na neki način još malo pomaknuli kreativne granice u domaćoj industriji oglašavanja.

Dobitnici IdejaX nagrade za 2018. godinu su: (Trublje i fanfare)

Zlato

"Mame i tate su zakon" agencije BBDO Zagreb i oglašivača Zagrebačka pivovara u kategoriji Piće

"Iskon casting" agencije Señor i oglašivača Iskon Internet u kategoriji Telekomunikacije

"Dear Mr. President" agencije Imago Ogilvy za oglašivača Jamnica u kategoriji Društvene akcije

Srebro

"Vjerujemo u Dobro" agencija Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Žito u kategoriji Hrana

"U kulturu se isplati ulagati" agencija Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Heineken Hrvatska u kategoriji Piće

"#pokazimozube" agencije Ideo i oglašivača Neva u kategoriji Moda, zdravlje, ljepota "Nedjeljni ručak" agencije I TO NIJE SVE! i oglašivača VEKA-ING u kategoriji Trgovina i kućanstvo

"Aplauz za komarce" agencija Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Teatar EXIT u kategoriji Turizam kultura i slobodno vrijeme

"BOOKtiga 2017 – međunarodni festival pročitanih knjiga" agencije Studio Sonda i oglašivača Gradska knjižnica Poreč u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme

"#nemadanema" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Vipnet u kategoriji Telekomunikacije

"Iskonovci su navikli na SMART" agencije Señor i oglašivača Iskon Internet u kategoriji Telekomunikacije

"Jogging s porilukom" agencije Utorak i oglašivača Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge

"Samo hrabro" agencije BBDO Zagreb i oglašivača Zagrebačka pivovara u kategoriji Društvene akcije

"Mix it up" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača IGEPA u kategoriji Korporativne komunikacije

"Iskon casting" agencije Señor u kategoriji Najbolja cjelovita kampanja

Bronca

"Sir, a vino" agencije Švicarska i oglašivača Dukat mliječna industrija u kategoriji Hrana

"Poduzetan narod" agencije BBDO Zagreb i oglašivača Zagrebačka pivovara u kategoriji Piće

"Mrlja" agencije McCann Zagreb i oglašivača Gorenje u kategoriji Trgovina i kućanstvo

"Nikad ne znaš što život nosi" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Croatia osiguranje u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge

"Smrtphone" agencije Señor oglašivača Outdoor Akzent u kategoriji Društvene akcije

"Kratke priče za dugo pamćenje" agencije Švicarska i oglašivača Njuškalo u kategoriji Korporativne komunikacije

"U kulturu se isplati ulagati" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača HEINEKEN Hrvatska u kategoriji Najbolja cjelovita kampanja

"#nemadanema" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Vipnet u kategoriji Najbolja cjelovita kampanja

Agencija godine

Bruketa&Žinić&Grey

Oglašivač godine

Iskon Internet

Najbolji copywriting

"BOOKtiga 2017 – međunarodni festival pročitanih knjiga", agencije Studio Sonda i oglašivača Gradska knjižnica Poreč

Najbolji dizajn

"Mix it up", agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača IGEPA

Najbolji art direction

"#nemadanema", agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Vipnet

Najbolja izvedbena vještina, produkcija ili upotreba tehnologije u nekom oglasnom sredstvu

"Doživi više", agencije BBDO Zagreb i oglašivačaT- Hrvatski telekom

>>>Filip Rabuzin: Društveno odgovorno poslovanje ključan faktor za održivu budućnost Heinekena Hrvatska

Najperspektivniji!

Jednoga dana će netko od njih u rukama čvrsto stiskati statuu najpoželjnijeg lavića u industriji oglašavanja - onog iz Cannesa. No, da bi došli do tamo trebaju ići stepenicu po stepenicu. A prva ozbiljna stepenica u njihovom kreativnom odrastanju je Young Lions. Kao i svake godine konkurencija je bila strašna pa žiriju nije bilo nimalo lako.

Grand Prix Young Lions natjecanja za 2018. godinu osvojili su: Matko Buntić i Fran Mubrin iz agencije 404 za rad Wild Awake.

Pobjednici u kategoriji PRINT

Ivana Drezga i Stella Bogovac iz agencije I TO NIJE SVE! za rad "Getting back to nature"

Pobjednici u kategoriji DESIGN

Ana Sakač i Jelena Rebrnjak iz agencije Degordian za rad "The Elements Of European Safari"

Pobjednici u kategoriji DIGITAL

Fran Mubrin i Matko Buntić iz agencije 404 za rad "Wild Awake"

Pobjednici u kategoriji PR

Marina Gugić i Danijela Kobeščak iz agencije Komunikacijski laboratorij za rad "Proud of the wild"

Pobjednici u kategoriji MEDIA

Barbara Vugec i Marko Matejčić iz agencije MediaCom Central Europe Zagreb za rad "Unblocking The Wild Europe"

Imamo pobjednike Effie i MIXX natjecanja!

Najeffiekasniji!

Nakon iscrpljujućeg i dugotrajnog promišljanja, stručni žiri prepun prekaljenih profesionalaca i znalaca izašao je pred javnost s imenima onih koji će s Dana komunikacija otići teži za točno onoliko koliko iznosi težina Effie nagrade, prestižne nagrade koja se dodjeljuje agencijama i projektima koji su uspjeli ujediniti kreativnost i rezultate.

Ovo su imena dobitnika Effie nagrade za 2018. godinu: (Trublje i fanfare)

Grand Prix + zlato

Ožujsko pivo - kampanja "Žuja je zakon (2015-2017)" u kategoriji Dugoročna učinkovitost za klijenta Zagrebačka pivovara, agencije: BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian, Pragma komunikacije.

>>>Dani komunikacija: Bruketa&Žinić&Grey deseti put proglašeni agencijom godine

Zlato

Pipi - kampanja "Boli me pipi" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno) za klijenta Dalmacijavino Split, agencije: Imago reklamna agencija, Jedinica i nula.

Brufen Effect - kampanja "Nemojte mučiti sami sebe" u kategoriji Roba široke potrošnje za klijenta Mylan Hrvatska, agencije: Señor, Advans, Centralna jedinica.

Ožujsko pivo - kampanja "Budi hrabar - počeši s razlogom" u kategoriji Neprofitabilne, pro-bono, humanitarne kampanje za klijenta Zagrebačka pivovara, agencije: BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian, Pragma komunikacije.

Srebro

Karlovačko - kampanja "Kako siješ tako ćeš i piti" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno) za klijenta Heineken Hrvatska, agencije: Bruketa&Žinić&Grey, Starcom/Publicis One.

Ožujsko pivo - kampanja "Mame i tate su zakon" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno)za klijenta Zagrebačka pivovara, agencije: BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian.

Bronca

Stari lisac - kampanja "Lansiranje Starog lisca - Kreni u lov i probudi u sebi Starog lisca" u kategoriji Piće (alkoholno i bezalkoholno) za klijenta Heineken Hrvatska, agencije: Publicis, Starcom/Publicis One.

Iskon Internet - kampanja "Iskon Casting" u kategoriji Telekomunikacijske usluge za klijenta Iskon, agencije: Señor, Pro Media Group, 404, Centralna jedinica.

Tele2 - kampanja "Pokućni internet" u kategoriji Telekomunikacijske usluge za klijenta Tele2, agencije: Imago reklamna agencija, Media Polis.

Croatia osiguranje - kampanja "Croatia je Hrvatska - Povijest pišemo sami" u kategoriji Korporativni ugled, image i identitet za klijenta Croatia osiguranje, agencije: Bruketa&Žinić&Grey, Brigada, Millenium promocija.

Najistaknutiji u digitaliji!

Jednako iscrpljujuće je bilo i žiriju koji je trebao između velikog broja sjajnih digitalnih projekata izabrati onaj jedan koji je bio najsjajniji. Koja je to agencija ove godine pokazala da uz iznimnu kreativnost, strategiju, izvedbu i inovativno korištenje medija može postići vrhunske rezultate? Konačno znamo i to.

Dobitnici MIXX nagrada za 2018. godinu

Best Website: Vipnet.hr, web.burza za klijenta VIPnet

Best Mobile App: Terappia, Infinum za klijenta Novartis

Best Tech & Innovation: Foto - prepoznavanje, Undabot za klijenta Njuškalo

Best Social: Vip YouTube Akademija, Degordian za klijent VIPnet

Best Search: Searching Bike.hr in 2017, SeekandHit za klijenta Sensus Grupa

Best Branded Content: Vipme Nema da nema, Bruketa&Žinić&Grey za klijenta VIPnet

Best Media Strategy: Shake&Take 2.0, 404 za klijenta Coca-Cola Adria

Direct Response and Lead Generation Campaign: Projekt Meandar, M+ Agency za klijenta Feal IN

Cross-Media Integration Campaign: Croatia je Hrvatska - Povijest pišemo sami, Bruketa&Žinić&Grey za klijenta Croatia osiguranje

Brand Awareness Campaign: Beck‘s - Scratch4Art, 404 za klijenta Zagrebačka pivovara

Best in Show: Boli me Pipi, Imago Ogilvy za klijenta Dalmacijavino

22. studeni 2024 06:36