Njuškalo je odavno postalo sinonim za oglase. Svi koji žele nešto prodati oglase objavljuju na Njuškalu. Oni koji pak kupuju Njuškalo je prva stepenica u potrazi. S obzirom na planirane projekte i nove proizvode, odlučili su zaposliti još 18 ljudi. Razgovarali smo sa Sandom Soptija Šiljak, šeficom Njuškala, o svim planovima za ovu godinu.
• Koliko imate registriranih korisnika na Njuškalu, a koliko posjetitelja na mjesec?
- Njuškalo u ovom trenutku ima 1,3 milijuna registriranih korisnika koji svakog dana predaju više od 11 tisuća oglasa. Kada je riječ o ukupnom broju posjetitelja, prema najnovijim podacima Gemius Audiencea, riječ je o 1,3 milijuna stvarnih posjetitelja na mjesec.
• Pokrenuli ste nove projekte, zbog čega zapošljavate 18 novih ljudi. Odakle potreba za njima i što će raditi?
- Njuškalo se stalno razvija svih ovih devet godina, a u skladu sa strateškim planiranjem u sljedećih pet godina imamo potrebu proširiti svoj ambiciozni tim koji ima jasne strateške ciljeve. Oni uključuju razvoj i lansiranje proizvoda nove generacije koje ćemo ponuditi korisnicima, i to iskorištavanjem potencijala Njuškalove jedinstvene baze podataka kako bismo stvorili personalizirane sadržaje i servis za naše korisnike. Želimo ponuditi i portfelj ‘end-to-end‘ usluga u svrhu bolje komunikacije i poslovanja između prodavača i kupaca. Na Njuškalu danas radi više od 80 ljudi, 2016. završili smo s milijun eura profita i nastavit ćemo rasti u svim aspektima poslovanja.
• Planirate li neke nove projekte i usluge? Kada je pokrenuto, Njuškalo je pružalo osnovne usluge – ponudu i potražnju nekretnina i automobila. Danas je to mnogo, mnogo više...
- Njuškalo je hrvatsko tržište koje korisnicima omogućuje jednostavno, brzo i sigurno trgovanje. S internetskim dosegom većim od 50 posto i kao jedan od najsnažnijih brendova u Hrvatskoj omogućujemo i ostvarujemo izrazito visok ‘trading turnover‘ – na dan primimo više od 11 tisuća novih oglasa i imamo više od 1,3 milijuna aktivnih korisnika. Naša je misija pružiti najbolje iskustvo trgovanja uz pametna online i offline rješenja. Također, korisnicima želimo ponuditi da se svakom platformom koriste što efikasnije i intuitivnije te za nju specifične korisne servise. Primjerice, za mobilne platforme lansirat ćemo ‘photo search‘ koji će pružiti sasvim novo iskustvo pretraživanja, a koji je za web-platformu mnogo manje adekvatan. Uskoro lansiramo poboljšanu navigaciju na aplikacijama, nakon čega ćemo raditi na ‘mobile oriented‘ alatima u Mojem Njuškalu i drugim značajkama.
• Od početka, u rujnu 2007., do danas Njuškalo je na listi posjećenosti stiglo do trećeg mjesta. Je li cilj prvo mjesto?
- Njuškalu nije cilj prvo mjesto na listi posjećenosti, već želi svakom korisniku biti prvo online odredište za trgovanje u sigurnom, brzom, jednostavnom i intuitivnom okružju, ali i kad je riječ o samoj ponudi. Kao najveće hrvatsko tržište Njuškalo već sada korisnicima nudi najveću ujedinjenu ponudu tržišnih segmenata, od najvećeg broja oglasa privatnih i poslovnih korisnika u svim kategorijama, akcijskih cijena u trgovačkim lancima pa do mogućnosti rezervacije smještaja u gotovo svim zemljama svijeta tijekom godine i posebnih zimskih turističkih ponuda na popularnim europskim skijalištima. Naši korisnici u budućnosti mogu očekivati još noviteta u raznolikoj Njuškalovoj ponudi koja kontinuirano raste iz dana u dan.
• Koji su vam planovi za ovu godinu? Što možemo očekivati od Njuškala?
- Ove godine Njuškalo ima u planu, među ostalim, lansiranje validacije korisnika i oglasa, dodatnu verifikaciju te ocjenjivanje za korisnike, i to na intuitivan način u kojemu ćemo iskoristiti i gamifikaciju kako bi cijeli proces bio što kvalitetniji. Neki su preduvjeti već zadovoljeni, primjerice uvođenje razine računa za one koji na Njuškalu žele kupovati. Proveli smo opsežno istraživanje na svim digitalnim platformama koje imaju ocjenjivanje te čak postoje neka gotova rješenja u svijetu, ali nema nijednoga gotovog rješenja za klasificirane stranice jer je za njih teško napraviti kvalitetno ocjenjivanje. Korisnici mogu početkom 2017. očekivati i poboljšanja u pretraživanju uz nove dinamične atribute i kvalitetniju pretragu.
>>>Tisak kupio Mondo, Agrokor potvrdio stratešku orijentaciju prema online trgovini