Aktualno
StoryEditor

Staničić: Na najvažnijem bavarskom turističkom sajmu hrvatske destinacije ostvarile odličan buking

24. Veljača 2018.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavlja ovog tjedna hrvatsku turističku ponudu na najvažnijem bavarskom turističkom sajmu f.re.e u Muenchenu, odakle dolaze dobre najave s odličnim bukingom za ovo doba godine,  izvijestili su u petak iz Glavnog ureda HTZ-a.

"Bavarcima je Hrvatska i jedna od omiljenijih destinacija, ove godine iz te njemačke pokrajine očekujemo oko 5 posto više turista u odnosu na prošlu godinu, a pojačavamo i promotivne aktivnosti na cijelom njemačkom tržištu za što ide i najviše sredstava predviđenih za marketinške aktivnosti ove godine", poručio je iz Muenchena direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

S obzirom da se Hrvatska sve više okreće cjelogodišnjem turizmu, naglasio je važnost i segmenta avioprijevoza i dostupnosti hrvatskih destinacija. Veseli, dodaje, izuzetno dobra povezanost ključnih hrvatskih i njemačkih gradova tijekom cijele godine, a posebice velik broj aktivnih avioprijevoznika poput easyJeta, Lufthanse, Eurowingsa, Ryanaira ili Condora.

>>>VIDEO: Belimpex predstavio izbor sajmova u Münchenu za 2018.

Pozitivne trendove na njemačkom tržištu potvrđuje i Selimir Ognejnović iz I.D. Riva Toursa, najvećeg njemačkog turoperatora specijaliziranog za putovanja u Hrvatsku.

Staničić je na sajmu f.re.e, koji se održava od 21. do 25. veljače, održao i niz sastanaka s predstavnicima njemačkih touroperatora i agencija, poput TUI-ja, I.D. Riva Toursa, Holiday Checka, kroati.de i drugima, i svi su izrazili spremnost za jačanje partnerstva s hrvatskim turizmom, kao i dobre najave za ovu godinu.

"Najbolja potvrda stabilnosti i popularnosti Hrvatske na njemačkom, kao i bavarskom tržištu, je lanjski porast noćenja s tog tržišta za više od 15 posto u odnosu na 2016., a u dobar rezultat vjerujemo i ove godine, pogotovo što sve više njemačkih turista Hrvatsku posjećuje tijekom cijele godine. Nijemci su nam najbrojniji i izvan ljetnih mjeseci, pa i na kontinentu, što bi se također moglo pojačati s obzirom da je Slavonija kao regija za ovu godinu uvrštena u kataloge agencija, čime je taj dio Hrvatske ujedno i prvi puta postao sastavnim dijelom ponude", kazao je Staničić, otkrivajući i da su primjerice njemački ljubitelji biciklističkih tura već rezervirali aranžmane za jesen.

>>>TV HTZ odabralo pet marketinških i dvije PR agencije

Pozitivne trendove na njemačkom tržištu potvrđuje i Selimir Ognjenović iz I.D. Riva Toursa, najvećeg njemačkog turoperatora specijaliziranog za putovanja u Hrvatsku.

"Iznimno sam zadovoljan stanjem bukinga, koji je ove godine krenuo puno ranije. U ovom trenutku bilježimo porast od oko 8 posto, dok pojedini specijalizirani programi, poput onih koji uključuje putovanje brodovima, bilježi porast bukinga od čak 20 posto. Također, u ovom trenutku ostvarujemo 50 do 60 posto bukinga, no kako je dio prodaje aranžmana tek pred nama, moramo i dalje biti tržišno i promotivno vrlo aktivni kako bi zadržali ovaj dobar rezultat", poručio je Ognjenović.

>>>Cappelli: Iduće godine očekuje se 930 milijuna eura investicija u turizmu

Osim HTZ-a na sajmu f.re.e, hrvatsku ponudu predstavlja ukupno 17 suizlagača na hrvatskom štandu, među kojima turističke zajednice grada Zagreba, Šibensko-kninske i Splitsko-dalmatinske županije te Baške Vode, kao i Jadrolinija, Novasol, Kamp Šimuni, Valalta, Hadria, Mon Perin, Solaris, Arena Hospitality Group, Jadranka kampovi, Aminess (Laguna Novigrad), Zaton/Turisthotel Zadar, Camping the best of Dalmatia, Hoteli Njivice te Istarski dvori.

22. studeni 2024 05:27