Moć Instagrama i njezina komercijalna primjena, pogotovo kada je u pitanju marketing, nigdje nije toliko očita kao na službenom profilu američke pjevačice i Disneyeve zvijezde, Selene Gomez. Sa 105 milijuna Instagram pratitelja, Gomez je pravi magnet za tvrtke koje žele da upravo ona reklamira njihove proizvode. Ne čudi, stoga, nikada potvrđena, ali niti demantirana informacija da joj je američki proizvođač torbi, Coach Inc, ponudio 10 milijuna dolara da na društvenim mrežama reklamira njihove proizvode.
https://www.instagram.com/p/BGw6HbCOjLr/?taken-by=selenagomez
Gomez je nedavno bila zvijezdom reklamne kampanje Louis Vuittona, u javnosti se pojavljivala odjevena u prpošnim kreacijama marke odjeće Monse, brenda jednog od vodećih svjetskih dizajnera Oscara de la Rente. Baš kao i u slučajevima drugih dječjih zvijezda, Gomez postupno stasa u ženu, mega zvijezdu, a tranzicija iz dječje u odraslu zanimljiva je upravo oglašivačima zainteresiranim za ciljanu skupinu kupaca koji se poistovjećuju s njom, što je evidentno, između ostalog, i po rekordnom broju obožavatelja na Instagramu.
- Ona je nekako uspjela popeti se na ljestvici i postati poželjna među predstavnicima luksuzne, visoke mode- kaže Victor Luis iz Coacha.
https://www.instagram.com/p/BHF4NdhhOmc/?taken-by=selenagomez
Jednom davno kraljica američke pop kulture bila je Britney Spears. Sada se na taj tron popela Gomez, a bez mrlje na dosadašnjoj karijeri, ova je pjevačica idealno oglasno platno. Luis nije želio potvrditi istinitost tvrdnje da je Gomez plaćeno 10 milijuna dolara da bude zaštitno lice Coacha, ali je potvrdio kako je njezina popularnost na društvenim mrežama svakako bila jedna od presudnih stvari zašto su upravo nju odabrali za suradnju. I nisu jedini. Čak 6 milijuna lajkova prikupila je Gomez ispod fotografije na kojoj pijucka Coca Colu.
- Gomez nije samo donositelj vijesti, ona je medij - pojašnjava fenomen stručnjak za brendiranje tvrtke Roker Labs, Luke Watson.
https://www.instagram.com/p/BOG-f4agn--/?taken-by=selenagomez
Svoju suradnju sa Coachom Gomez je obznanila, a kako drugačije nego, fotografijom na Instagramu. Odjevena u jakni koja košta 1250 dolara, reklamira torbicu koja košta 295 dolara. Nema veze što je riječ o luksuzu koji si mlađi kupci ne mogu još priuštiti. Marketinški stručnjaci i za to imaju odgovor:
- Stariji kupci možda nikada nisu čuli za Gomez, ali to ne može naškoditi kampanji. Iako mlađi kupci još nisu dovoljno financijski snažni da kupe tu robu, Coach im polako usađuje to sjeme u glavu- rekao je Watson.